Reportáže akcí

Seznam barev oddílu

Filtrování obsahu

logo

Na 4. Adventní neděli jsme zahrály divadelní představení Alenka v říši divů pro společnost. Všem se představení líbilo a v dalších letech se můžete třeba těšit na další.

Děkujeme všem kdo přišel a dal věcem druhou šanci! Zbytek věcí poputuje do dětského domova a azylového domu. Společně jsme udělali dobrý skutek!

01.01.2021 - 01.01.2021
17.05.2020
Nahled

Dneska si všichni mohli projít trasu, která vedla přes les. Ukoly byly jak na logiku, tak na zábavu či lehkou fyzickou zdatnost. Cílem bylo  získat tajenku, ze které vyšel citát.

27.10.2019 - 10.11.2019
logo

V sobotu ráno jsme se sešli na nádraží Svinov a vydali se do Lipníku nad Bečvou, kde na nás už čekali starší z dívčího a chlapeckého oddílu. Po příchodu Šipek jsme si dali velký nástup a rozřadili se do dvou skupin (resp. právnických kanceláří), které obhajovaly či žalovaly Morenu Zimovou za dlouhou a ukrutnou zimu.

Cestou na náměstí v Lipníku jsme měli za úkol směnit papíry za „něco cennějšího” a tím si na svou stranu přiklonit bachaře. Dále přímo na náměstí jsme měli získat co nejvíce podpisů kolemjdoucích.

Poté jsme vykročili vstříc Helfštýnu a na první zastávce jsme hráli malou bojovku, kdy jsme získávali nazpět svého člena kanceláře do předem určeného místa a aby to nebylo tak lehké, každý právník měl liščí ocásek. Taky jsme si dali golfový turnaj v jednom z prestižních lipnických klubů na louce a při cestě na další zastávku jsme měli sestavit krátkou scénku, která obhajovala své stanovisko v kauze Moreny Zimové.

Po scénkách jsme měli soudcům připravit večeři a dále jsme už stoupali přímo na Helfštýn, kde se semlela finální bitva v soudním procesu paní Zimy. Poslední soutěž byla štafeta s papírky, které jsme sbírali ve dvojicích. Předem se nevědělo, jaká barva má jakou hodnotu, a tak jsme se výsledky dověděli až na poslední chvíli, ostatně jako u všech předchozích soutěží celé výpravy.

Soud na základě doložených důkazů rozhodl Morenu Zimovou pro letošní rok osvobodit, ale bohužel osud tomu tak nechtěl a zcela náhodný kolemjdoucí nám obžalovanou odhodil z útesu. Tím jsme se zbavili Zimy a již usmířené kanceláře se rozhodly vrátit zpět na nádraží s doplňkovou hrou Nálet a vlakem zpět do Ostravy.

Preclík

Nahled

Dneska jsme v klubovně zapálili svíčky betlémským světýlkem, rozdaly si dárečky, šly do domova důchodců zazpívat pár koled a předat Betlémské světýlko. Po návštěvě DD jsme hrály nové deskové hry a udělaly si oběd. Po obědě se zahrála pantomima a šlo se domu

14.12.2018 - 16.12.2018

O víkendu jsme jeli s celým střediskem na vánoční výpravu do Hodoňovic. Cestou tam i zpátky jsme jeli autobusem, který řídil náš střediskový vedoucí - Vědec.
Jelikož vlčat a světlušek stále jen přibývá, tak jsme páteční večer strávili hraním seznamovacích a jiných her. V sobotu dopoledne jsme přichystali velkou hru, kdy týmy po 3 (1 vlče/světluška, 1 Pomněnka, 1 skaut) měly za úkol najít 10 dárečků od Ježíška. Odpoledne jsme pak s holkama udělaly další etapu, tentokrát na K. J. Erbena, kterou opět vyhrály Jahody. Po etapě a štědrovečerní večeři se udělovaly Březové lístky. Tento rok je obdrželo dost členů i vedoucích - 1. stupeň: Žužla, Schodík, Malina, Liška, Ovečka, Hřebíček, Kostík, Veverka; 2. stupeň: Smíchus; 3. stupeň: Kiki, Čert, Arašíd a 4. stupeň: Vědec. Zbytek večera jsme si rozdali PFka, hráli scénky na téma Hvězdice, hráli na kytaru, zpívali a jedli cukroví. V neděli jsme si stihli zahrát ještě pár her, pouklízeli jsme celou chatu, najedli se a jeli autobusem domů.

Jelikož jsme si na výpravě popřáli krásné Vánoce, tak je teď přejeme i vám všem. Přejeme vám krásně prožité Vánoce, plné klidu a pohody a všechno nejlepší v roce 2019, hlavně zdraví!

Fotky z výpravy : https://43divcioddil.rajce.idnes.cz/Vanocni_vyprava_2018/#

logo

Brzo ráno se sešlo 10 týmů u klubovny, všichni připraveni na vlastní kůži si prožít náročnou práci skautů z dob počátku naší země. Po vysvětlení pravidel a předání obálek se týmy rozprchli k poštám, všichni podle svého nejlepšího úsudku tak, aby stíhali obejít co nejvíce míst. Trasa byla pro týmy mnohdy náročná a neobešla se bez komplikací, stejně jako jednotlivé zastávky na poštách, při kterých bylo občas zapotřebí "bojovat" s nepříliš ochotnou obsluhou přepážky. Nakonec se však všem podařilo doběhnout zpět do klubovny včas a úspěšně tak splnit zadaný úkol. Pak už následovalo vyhodnocení a předání cen vítězům! :)

Zde je vyjádření vítězného týmu k bojovce: Nechybělo nic - smích, slzy, běh, pot, cesta vlakem, tramvají a busem, dobré jídlo, návštěva zvláštní nádražní hospody. Pocity štěstí se střídaly s pocity beznaděje...prostě tam bylo vše... a završení krásnou výhrou. 1. Místo yes! Za 100 let to dáme znova ??

21.10.2018 - 21.10.2018
logo

Sběrem odpadků jsme pomohli nejen přírodě, ale i nám. Společně jsme se snažili posbírat co nejvíce odpadků. Při tom jsme si také vyhlásili tři soutěže:

O největší odpadek - výherkyně Beruška, Křeček, Monča a Veverka přinesly dva kusy střechy a křeslo.

O nejzajímavější odpadek - výherkyně Uzuz a její maminka našly dětskou židličku, hrnek a trenky.

O nejneobvyklejší odpadek - výherkyně Malina, Liška, Ovečka, Schodík, Hřebíček a Drujda přinesly snad celou výbavu do nového bytu.

Děkujeme všem, kteří přišli a pomohli. Příští rok se budeme opět těšit :)