Kalenář akcí

Seznam barev oddílu

Filtrování obsahu

Sraz ve sportovním (oddílové tričko, šátek...) v 16:00 u klubovny. 

10.07.2021 - 24.07.2021

Odjezd na tábor - sobota 10. 7. 2021 - sraz ve 12:30 u klubovny. Nezapomeňte donést přihlášky, lékařské potvrzení a potvrzení o bezinfekčnosti.

Příjezd z tábora - sobota 24. 7. 2021 - 11:40 na nádraží Ostrava - Svinov, následně se hoši budou muset přesunout do klubovny pro osobní věci a někteří i do skladu pro uskladnění oddílového materiálu

DŮLEŽITÉ! Nezapomeňte donést potvrzení o bezinfekčnosti a potvrzení od lékaře! Všichni musí mít odevzdané přihlášky! 

Před táborem je potřeba, aby si každý účastník udělal nebo zajistil test a donesl ukázat negativní výsledek!

 

Ne sebe na cestu: oddílové zelené tričko, šátek, kšiltovka, jednobarevné kraťasy, respirátor. Na cestu si vezměte menší batoh a do něj: svačinu a pití na celý den (první den se vaří až večer),  rovněž si do batůžku vezměte pracovní převlečení!

 

Seznam věcí na tábor:

- testy na Covid (na 3 týdny – 3 ks testů, na 2 týdny -  2 testy) 

- kartička zdravotní pojišťovny 

 

- 2-3 roušky (do 15ti let), 2-3 respirátory (účastníci nad 15 let)

- skautský kroj (skautská košile – kdo má, oddílová kšiltovka nebo baret, šátek, jednobarevné kraťasy, oddílová mikina, další oddílová trička)

- spacák, karimatka (nafuk. matrace), igelit 2x2m (raději dva), věci na spaní

- ešus, hrnek, lžička, nůž, role toaletního papíru, 2 starší utěrky

- teplákovka, plavky, tenisky, pohorky (gumáky), sandály, kapesníky, svetr, bunda, pláštěnka (doporučuji i starý deštník), náhradní spodní prádlo, ručník, ponožky (i několik hrubých), pasta a kartáček na zuby, mýdlo, svíčka, svítilna + náhradní baterky, láhev na nápoje

- KPZ+OL, blok, tužky, dopisní papír

- 1ks prádelní šňůry (ne umělohmotné, nutné pro stavbu táborových zařízení, viz obrázek na další straně) 

- skládací plastová krabice na oblečení ve stanu

- kromě velkého batohu si vezměte i menší batoh na jednodenní výpravy

Doporučuji: sekera, další klubko provazu, pracovní rukavice

Všechny věci musí být zabaleny do velkého batohu nebo velké kabely. Nedávejte chlapcům kufry, zabírají ve stanu příliš místa! Věci nesmí být v igelitkách nebo volně!

 

Zájemci si mohou vzít jízdní kolo. Je potřeba mít rovněž cyklo helmu a alespoň jednu náhradní duši pro své kolo!

 

Potraviny (první dny není čas nakupovat): - sáček špaget, sáček širokých nudlí (vrutů nebo kolínek), 2 ks knedlíků v prášku, 1 sáček libovolných luštěnin, 1 pecen chleba, 6 konzerv paštik, 1 ks taveného sýra, 2 ks pudinku, 1 ks konzerva rybiček, 1 sáček ovesných vloček, 2 konzervy rajčatového protlaku. 

Pozor!  Prosím všechny, aby si na tábor nebrali žádnou spotřební elektroniku (mobilní telefony, rádia, mp3 přehrávače ...)! 

 

Další podrobné informace na adrese:

Rostislav Fojtík - Natan, U lesa 60, Ostrava - jih, 700 30, tel. 603 167 678

 

Adresa pro dopisní zásilky na tábor: Skautský tábor „Modrý šíp“, poste restante, pošta Olomouc, 772 00, Olomouc

Vážení rodiče, dne 7.6. od 19:30 proběhne na adrese meet.google.com/cjp-eafe-yxa online schůzka, na které si představíme další plány oddílu a informace o letním táboře.

Výprava se uskuteční v sobotu 5.6.2021, a to na nádherné místo zvané Koňský důl u Jakartovic.
Sraz v sobotu v 7:45 na nádraží Ostrava-Svinov. Návrat v 19:15 na nádraží Ostrava- Svinov.
S sebou: - negativní výsledek testu na Covid, respirátor, oddílové tričko, šátek, kšiltovka, 140,- Kč na dopravu, pláštěnka, svačina a pití na celý den, potraviny na pečení (brambor, klobáska, cibule, paprika, tvrdý sýr...alobal), nůž, blok a tužka, náhradní oblečení, KPZ+OL (Vybavení na jednodenní výpravu viz http://doc.modrysip.cz/VybavaNaAkce.pdf).
Všechny prosím, aby potvrdili svou ne/účast na výpravě ve formuláři: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeK9I7E9ghnppAytOZ2VIVLvxg9ZXE6angrx5wXnlDPR7V5sA/viewform?usp=sf_link
Sraz v 7:45 u klubovny. Návrat kolem 18 hodiny ke klubovně.
S sebou: 
- síťovka na tramvaj nebo peníze (pro ty, kteří nemají kartu na dopravu, lístek zakoupíme)
- potvrzení o negativním testu na Covid
- respirátor
- oddílové tričko, šátek, kšiltovka, mikina, kraťasy, dobré obutí
- jídlo a pití na celý den
- pláštěnka, KPZ+OL, tužka, blok
- náhradní oblečení, bunda

* Jedeme za každého počasí!!! *

Prosíme o vyplnění formuláře: https://docs.google.com/forms/d/1YrIu0ry3fRutB1THsjlN0sPZ7XRKhrdbtrhWyCrffls/

  
Pro účast na prezenční oddílové schůzce je potřeba splnit některou z následujících podmínek:
- čestné prohlášení od zákonného zástupce (nebo vlastní u osoby starší 18 let) o absolvovaném antigenním testu ve škole nebo školském zařízení s negativním výsledkem, nejdéle před 72 hodinami (vzor čestného prohlášení http://doc.modrysip.cz/cp.pdf)
- předložení potvrzení ze školy o absolvovaném antigenním testu s negativním výsledkem, nejdéle před 72 hodinami
- předložení potvrzení z veřejného testovacího místa o absolvovaném antigenním testu s negativním výsledkem, nejdéle před 72 hodinami (nárok na antigenní testy zdarma ve veřejném testovacím místě má každá osoba jednou za tři dny)
- absolvuje na začátku setkání před kontaktem s ostatními účastníky antigenní test zakoupený v lékárně, s negativním výsledkem (snažíme se zajistit levnější testy, snad se nám to podaří). Pozor! Test se nesmí provádět doma, ale na začátku akce za přítomnosti vedoucího oddílu!
- předložení potvrzení o absolvování RT-PCR testu s negativním výsledkem, nejdéle před 7 dny
- předložení potvrzení o prodělaném laboratorně potvrzeném onemocnění COVID-19, přičemž u osoby uplynula doba izolace a od prvního pozitivního testu neuplynulo více než 90 dnů.
- předložení potvrzení o dokončeném očkování, od kterého uplynulo nejméně 14 dnů
01.01.2021 - 01.01.2021

V klubovně mezi 9:45 až 10:45 si můžete vyzvednout Betlémské světýlko. Vzhledem k pozastavení skautské činnosti se nebudou konat žádné společné aktivity. Zájemci si mohou pouze vyzvednout světýlko. Nezapomeňte si vzít lampu a roušku.

Výprava do okolí Kyjovic.

Sraz v sobotu 12. 12. v 8:00 u klubovny. S sebou: teplé oblečení, oddílová čepice, rukavice, kartu nebo peníze na tramvaj, jídlo a pití na celý den, náhradní oblečení, KPZ+OL, blok, tužka.

Návrat ke klubovně kolem 17:15.

Každý si vezměte klobásku nebo párkový na opečení, případně alobal a do něj brambor, sýr, špek...

Prosím všechny, aby vyplnili formulář (ne)účasti. Děkuji

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeZy3icjti9lO0TZ8GOTciPgf6Pg2bJzRwW9b2C5YgsismCcg/viewform?usp=sf_link

09.10.2020

Zrušeno - dle nařízení vlády ČR se prozatím pozastavuje skautská činnost do 25.10.2020.

25.09.2020

Sraz v 15:30 u klubovny nebo v 15:55 u tělocvična. S sebou sportovní přezůvky a převlečení.

Sraz v 16 hodin u klubovny. S sebou sportovní oblečení a kdo chce, vezměte si kolo. Rozdělíme se na dvě skupiny - cyklisty a pěší a vyzkoušíme si orientační závod v Bělském lese a okolí. Pak si zahrajeme ještě hry.

V případě špatného počasí proběhne oddílovka v klubovně.

12.09.2020 - 13.09.2020

První výprava nového skautského roku, vyvětráme tarpy a přespíme v přírodě na pěkném tábořišti "U lípy" nedaleko Čermné ve Slezsku. V případě horšího počasí budeme moci využít přístřeší chaty.

Zahrajeme si spoustu her, čeká vás noční hra i zajímavé soutěže.

Všechny členy oddílů prosím o vyplnění formuláře. Formulář vyplňte, i když na výpravu nepojedete!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeEva8iKD34xUhayLFoHx90z58Zz0d2ndsk_nGUpULKTyKrRQ/viewform?usp=sf_link

Sraz v sobotu 12.9. v 7:15 u klubovny. U klubovny si rozdělíme tarpy, kotlíky, pilky...

Návrat v neděli 13.9. v 17:25 na nádraží Ostrava - Svinov nebo kolem 18 hodiny u klubovny.

S sebou:

- roušku

- 150,- Kč na vlak a pronájem louky, ODISku nebo peníze na lístek na tramvaj; kdo má, tak i průkazku s fotkou

- na sebe oddílové tričko, šátek, kšiltovka, jednobarevné kraťasy, dobré boty

-  do batohu: plnou polní (oddílovka mikina, spacák, igelit ideálně 2x1,2 m, karimatka, ešus, hrnek, lžička, KPZ+OL, nůž, pláštěnka, sportovní převlečení, další sportovní obuv, náhradní ponožky, pláštěnka, blok + tužka, bunda, hygienické potřeby, ručník, baterka...). Podrobný rozpis: zde

Jídlo:

- 7 sáčků ovocného čaje, 1/2 bochníku chleba, 1 paštika, 2 tavené sýry, 1 konzerva fazolí, 1 cibule, 2-3 stroužky česneku, 1 mrkev, 4 brambory, 1-2 párky-klobásky na opečení, 1,5-2 litry pití, sýr (např. Hermelín) s kořením zabalený v alobalu, ovoce a sladkosti podle vlastního uvážení.

V pátek 4. září od 16 hodin zahájíme další skautský rok. Vezměte si s sebou sportovní oblečení, oddílové tričko, šátek a kšiltovku. Zahrajeme si spoustu her v okolí klubovny. V případě špatného očasí budeme v klubovně.

POZOR! Pozvěte na schůzku i své kamarády.

11.07.2020 - 25.07.2020

Informace o táboře

Přeji pěkný den, posíláme další informace k táboru http://doc.modrysip.cz/TaborPopis2020.pdf   Dále dokument čestného prohlášení, které musíte k přihlášce přidat. http://doc.modrysip.cz/prohlaseni_o_bezinfekcnosti_covid-19.pdf   Na sraz musí všichni přinést prohlášení o bezinfekčnosti, lékařské potvrzení, případně přihlášku. Prohlášení k bezinfekčnosti musí být datované k datu odjezdu!   Hledáme rodiče, kteří by pomohli odvézt chlapce na tábor, abychom vyhověli hygienickým doporučením nepoužívat hromadnou dopravu. Ti, kteří by nám mohli pomoci, vyplňte následující formulař. Děkujeme. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScU_QchwBH5uIM4viu5GAk2E6NtcX7Sa6EoSBlQKNb6BrQCYA/viewform?vc=0&c=0&w=1   V pátek 26.6. si mohou chlapci na tábor vyzvednout chybějící oddílové oblečení (kšiltovka, oddílové tričko - každý musí mít na tábor alespoň 2, oddílovou mikinu…).
 

Vlčata

Sobota 11.7.2020 v 8:00 u klubovny. Všichni přijdou v oddílovém tričku, šátku, odd. kšiltovce, kraťasech. Každý musí donést čestné prohlášení podepsané k datu 11.7.2020 (viz přiložený dokument), lékařské potvrzení a případně přihlášku.

SEZNAM VĚCÍ NA TÁBOR:

Adresa na tábor: 

Skautský tábor Modrý šíp, Morávka, okres Frýdek Místek, 739 05

 

Seznam věcí na tábor:

alespoň dvě plátěné roušky

- čestné prohlášení

- kartička zdravotní pojišťovny

- doklad s fotografií a datumem narození

- oddílové zelené tričko s krátkým rukávem (sportovní kroj)

- skautský kroj (skautská košile, oddílová kšiltovka nebo baret, šátek, jednobarevné kraťasy, oddílová mikina, další oddílová trička)

- spacák, karimatka, igelit 2x1,3 m (raději dva), věci na spaní

- ešus, hrnek, lžička, nůž, role toaletního papíru, 2 starší utěrky

- teplákovka, plavky, tenisky, pohorky (gumáky, sandále), kapesníky, svetr, bunda, pláštěnka (doporučuji i starý deštník), náhradní spodní prádlo, ručník, ponožky (i několik hrubých), pasta a kartáček na zuby, mýdlo, svíčka, baterka, láhev na nápoje

- KPZ+OL, deník, blok, tužky, barvičky, dopisní papír, skautskou stezku

- deník (sešit v hrubých deskách)

dvě skládací plastová krabice na oblečení ve stanu a do chaty

- velký batoh (na vícedenní výpravu) a menší batoh na jednodenní výpravy

přezůvky do chaty

- pracovní rukavice, starší oblečení

 

Potraviny: 

- sáček špaget, sáček širokých nudlí (vrutů nebo kolínek), 1 ks knedlíku v prášku, 1 sáček libovolných luštěnin, 5 konzerv paštik, 2 ks taveného sýra, 3 ks pudinku, 1 sáček ovesných vloček, 2 konzervy rajčatového protlaku.

 

Pozor!  Prosím všechny, aby si na tábor nebrali žádnou spotřební elektroniku (mobilní telefony, rádia, mp3 přehrávače ...)!

 

KONTAKT NA VEDENÍ TÁBORA:

Rostislav Fojtík (Natan) - 603 167 678

Milan Závada (Ježek) - 735 959 046

************************************************

 

Letní tábor 2020

Vážení rodiče, milí hoši,
letní prázdniny se blíží a s ním i konání našeho oddílového tábora. Zatím to vypadá, že se tábor bude moci uskutečnit, i když náš čeká nemalé množství omezení.
Tábor pro skauty proběhne v termínu 4. až 25.7. a pro vlčata v termínu 11. až 25.7.2020. Začátek tábora pro skauty musel být z organizačních důvodů posunut až na sobotu 4. července. Konkrétní časy odjezdu a nakladání budou upřesněny v průběhu června.
Tábor se uskuteční na Morávce u naší střediskové chaty Modřenky. Budeme spát ve stanech, ale využíjeme i zázemí chaty.
Prosíme o co nejrychlejší platbu za tábor. Pokud se některé rodiny dostaly vlivem současné situace do finančních problémů, můžeme nabídnout možnost zaplatit částku v několika splátkách. Zároveň prosíme o potvrzení účasti na táboře (pokud jste už tak neučinili) na adresu skauti@modrysip.cz případně sms zprávou na telefon 603 167 678.
Aktuálně vydaná hygienická nařízení jdou v některých ohledech proti principu a systému oddílového tábora. Přesto se budeme vše snažit dodřžet a zároveň udržet atraktivní a zajímavý program. 
Omezení, která nás čekají:
– Současně vydané hygienické předpisy nám neumožňují návštěvy rodičů na táboře. Proto Vás prosíme o respektování tohoto nařízení. Pokud by toto omezení bylo zrušeno, budete informování.
– Zvýšená hygienická pravidla a s tím související kontroly.
– Omezení přípravy stravy dětmi.
– Neustálná pravidelné dezinfekce lidí i zařízení.
– Omezení používání hromadné dopravy…
V zhledem k omezení používání hromadné dopravy bychom uvítali, kdyby se našli rodiče, kteří by auty odvezli skauty a vlčata na/z tábora. 
Pokud máte doma některé z následujících věcí a mohli byste je oddílu poskytnou, moc by nám to pomohlo:
– sháníme starou, ale funkční žehličku, na přežehlení roušek
– sháníme pláště (např. laboratorní) pro ty, kteří budou v kuchyni (potřebujeme alespoň pět pláštů)
– dávkovače na mýdlo (Například, až vám dojde domácí davkovač, který nedoplňujete, nevyhazujte jej a poskytněte jej oddílu. Potřebujeme minimálně šest.)

Další informace Vám budeme průběžně zasílat.

Pokud máte dotazy, pište na email skauti@modrysip.cz nebo volejte na telefon 603167678. 

KONTAKT NA VEDENÍ TÁBORA:
Rostislav Fojtík (Natan) - 603167678
Milan Závada (Ježek) - 735959046
(v případě nedostupnosti jednoho z vedoucích zkuste volat jinému)

Připravíme poslední věci na tábor a rozloučíme se s tímto školním rokem.

Sraz v 16:00 u klubovny, konec v 18:00 tamtéž. S sebou oddílové tričko, oddílový šátek a psací potřeby.

 

Pro zájemce z řád rodičů, proběhne krátká informativní schůzka o táboru od 17:30.