Reportáže akcí

Filtrování obsahu

31.05.2019 - 02.06.2019
logo

V sobotu ráno jsme se sešli na nádraží Svinov a vydali se do Lipníku nad Bečvou, kde na nás už čekali starší z dívčího a chlapeckého oddílu. Po příchodu Šipek jsme si dali velký nástup a rozřadili se do dvou skupin (resp. právnických kanceláří), které obhajovaly či žalovaly Morenu Zimovou za dlouhou a ukrutnou zimu.

Cestou na náměstí v Lipníku jsme měli za úkol směnit papíry za „něco cennějšího” a tím si na svou stranu přiklonit bachaře. Dále přímo na náměstí jsme měli získat co nejvíce podpisů kolemjdoucích.

Poté jsme vykročili vstříc Helfštýnu a na první zastávce jsme hráli malou bojovku, kdy jsme získávali nazpět svého člena kanceláře do předem určeného místa a aby to nebylo tak lehké, každý právník měl liščí ocásek. Taky jsme si dali golfový turnaj v jednom z prestižních lipnických klubů na louce a při cestě na další zastávku jsme měli sestavit krátkou scénku, která obhajovala své stanovisko v kauze Moreny Zimové.

Po scénkách jsme měli soudcům připravit večeři a dále jsme už stoupali přímo na Helfštýn, kde se semlela finální bitva v soudním procesu paní Zimy. Poslední soutěž byla štafeta s papírky, které jsme sbírali ve dvojicích. Předem se nevědělo, jaká barva má jakou hodnotu, a tak jsme se výsledky dověděli až na poslední chvíli, ostatně jako u všech předchozích soutěží celé výpravy.

Soud na základě doložených důkazů rozhodl Morenu Zimovou pro letošní rok osvobodit, ale bohužel osud tomu tak nechtěl a zcela náhodný kolemjdoucí nám obžalovanou odhodil z útesu. Tím jsme se zbavili Zimy a již usmířené kanceláře se rozhodly vrátit zpět na nádraží s doplňkovou hrou Nálet a vlakem zpět do Ostravy.

Preclík

15.03.2019 - 16.03.2019
Nahled

Dneska jsme v klubovně zapálili svíčky betlémským světýlkem, rozdaly si dárečky, šly do domova důchodců zazpívat pár koled a předat Betlémské světýlko. Po návštěvě DD jsme hrály nové deskové hry a udělaly si oběd. Po obědě se zahrála pantomima a šlo se domu

14.12.2018 - 16.12.2018

O víkendu jsme jeli s celým střediskem na vánoční výpravu do Hodoňovic. Cestou tam i zpátky jsme jeli autobusem, který řídil náš střediskový vedoucí - Vědec.
Jelikož vlčat a světlušek stále jen přibývá, tak jsme páteční večer strávili hraním seznamovacích a jiných her. V sobotu dopoledne jsme přichystali velkou hru, kdy týmy po 3 (1 vlče/světluška, 1 Pomněnka, 1 skaut) měly za úkol najít 10 dárečků od Ježíška. Odpoledne jsme pak s holkama udělaly další etapu, tentokrát na K. J. Erbena, kterou opět vyhrály Jahody. Po etapě a štědrovečerní večeři se udělovaly Březové lístky. Tento rok je obdrželo dost členů i vedoucích - 1. stupeň: Žužla, Schodík, Malina, Liška, Ovečka, Hřebíček, Kostík, Veverka; 2. stupeň: Smíchus; 3. stupeň: Kiki, Čert, Arašíd a 4. stupeň: Vědec. Zbytek večera jsme si rozdali PFka, hráli scénky na téma Hvězdice, hráli na kytaru, zpívali a jedli cukroví. V neděli jsme si stihli zahrát ještě pár her, pouklízeli jsme celou chatu, najedli se a jeli autobusem domů.

Jelikož jsme si na výpravě popřáli krásné Vánoce, tak je teď přejeme i vám všem. Přejeme vám krásně prožité Vánoce, plné klidu a pohody a všechno nejlepší v roce 2019, hlavně zdraví!

Fotky z výpravy : https://43divcioddil.rajce.idnes.cz/Vanocni_vyprava_2018/#

logo

Brzo ráno se sešlo 10 týmů u klubovny, všichni připraveni na vlastní kůži si prožít náročnou práci skautů z dob počátku naší země. Po vysvětlení pravidel a předání obálek se týmy rozprchli k poštám, všichni podle svého nejlepšího úsudku tak, aby stíhali obejít co nejvíce míst. Trasa byla pro týmy mnohdy náročná a neobešla se bez komplikací, stejně jako jednotlivé zastávky na poštách, při kterých bylo občas zapotřebí "bojovat" s nepříliš ochotnou obsluhou přepážky. Nakonec se však všem podařilo doběhnout zpět do klubovny včas a úspěšně tak splnit zadaný úkol. Pak už následovalo vyhodnocení a předání cen vítězům! :)

Zde je vyjádření vítězného týmu k bojovce: Nechybělo nic - smích, slzy, běh, pot, cesta vlakem, tramvají a busem, dobré jídlo, návštěva zvláštní nádražní hospody. Pocity štěstí se střídaly s pocity beznaděje...prostě tam bylo vše... a završení krásnou výhrou. 1. Místo yes! Za 100 let to dáme znova ??

21.10.2018 - 21.10.2018
logo

Sběrem odpadků jsme pomohli nejen přírodě, ale i nám. Společně jsme se snažili posbírat co nejvíce odpadků. Při tom jsme si také vyhlásili tři soutěže:

O největší odpadek - výherkyně Beruška, Křeček, Monča a Veverka přinesly dva kusy střechy a křeslo.

O nejzajímavější odpadek - výherkyně Uzuz a její maminka našly dětskou židličku, hrnek a trenky.

O nejneobvyklejší odpadek - výherkyně Malina, Liška, Ovečka, Schodík, Hřebíček a Drujda přinesly snad celou výbavu do nového bytu.

Děkujeme všem, kteří přišli a pomohli. Příští rok se budeme opět těšit :)

15.06.2018 - 17.06.2018
01.06.2018 - 03.06.2018
Nahled
25.05.2018 - 27.05.2018
logo

V tento den jsme udělali dobrý skutek a v odpoledních hodinách jsme sbírali peníze do kasičky na boj proti rakovině (letos tlustého střeva a konečníku). Moc jsme si to užili a dohromady za naše středisko vybrali 11 333 Kč, tak doufáme že to pomůže