Reportáže akcí

Filtrování obsahu

13.12.2019 - 15.12.2019
Nahled

Letošní Vánoční výpravu jsme měli ve Frýdku - Místku s oddílem Šipek a Modráskům. V pátek jsme si rozdaly diplomky za uběhlé 3 měsíce, rozdaly dvě nášivky Nicky a Drujdě za odborku Pomněnky a řekly si výsledky zatím proběhlých etap. Zahrály jsme si 4. Letošní etapu Gulliverových cest, kdy si holky musely za každým písmenem věty si dát piškot do pusy.

1. Žlutí

2. Zelení

3. Červení

V sobotu jsme šli všechny oddily na Prašivou, kde jsme se potkali i se skauty, kteří byli tento víkend na Modřence. Zahráli jsme si společně hry a naobědvali jsme se. Večer po výletu jsme měli štědrovečerní večeři, zazpívali si koledy a popřáli si krásné svátky. V neděli jsme šli ven hrát hry do parku, pouklízeli klubovnu a jeli domů. CeloStrediskové setkání dělá tuto výpravu jednu z nejlepších akcích v roce.

07.12.2019 - 08.12.2019
logo

Tuhle výpravu si připravila Ovečka. Jeli jsme na její chatu na Ostravici, kde nás celý den čekala mikulášská bojovka. Plnily jsme různé úkoly a otázky. Na konci bojovky nás čekala mikulášská nadílka, ke které jsme se dostaly pomocí indicií. Večer jsme si zahrály všemi milovanou hru Kent, povídaly jsme si a šly spát. Ráno jsme pouklidily chatu a jely domů.

29.11.2019
Nahled

V pátek jsme byly v tělocvičně, kde proběhla 3. Etapa Gulliverových cest.

1. Zluti 2. Zeleni 3. Červení

Zahrály si hru s písmeny a oblíbené piškovrky. Večer jsme šly do klubovny od 48. Kde jsme prespaly a nacicovaly divadelní představení Alenky v říši divu, kterou budeme v květnu hrát.

29.11.2019 - 30.12.2019
22.11.2019 - 24.11.2019
14.11.2019 - 15.11.2019
Nahled

Včera jsme jely do Kopřivnice na představení o Janu Opletalovi, které bylo velmi poučné a hlavně vtipné. Po představení jsme měly hlad, tak jsme snedly pizzu a jely do Ostravy, kde jsme přespaly v naši klubovně. Večer jsme se dívaly na Alenku v říši divu, kterou budeme v květnu hrát pro veřejnost. Dneska ráno jsme se vydaly na Haldu Emu pod vedením Dajinky. Po cestě jsme hrály hry a na zpáteční cestě jsme si daly jídlo. Počasí nám vyšlo, takže jsme si akci uzily. ?☺️

09.11.2019 - 09.11.2019

Dneska jsme měly výpravu na Ondřejník. Nahoru jsme vyšly brzy a tak jsme rozcvičily hlavy obrázkovou šifrou. Po výborné polévce jsme si zahrály vesmírné lodě, tanky, bombu a štít a nakonec černé moře. Po cestě zpět jsme si koupily horkou čokoládu a z vlaku se rozloučily během na tramvaj ?

27.10.2019 - 10.11.2019
25.10.2019 - 30.10.2019
Nahled

Letošní podzimní prázdniny jsme strávily společně s vlčaty a světluškami v Chrasti, ve vesničce blízko Pardubic. Byly jsme ubytovaní ve skautské klubovně, která byla v zámecké zahradě. V sobotu jsme vyrazily na rozhlednu Báru a Kočičí hrádek. Večer všechny děti čekala stezka odvahy. Další den jsme jeli do Hradce Králové, kde jsme si užili dvě hodiny v aquaparku a potom jsme měly městskou bojovku s námětem Monopoly. V pondělí jsme hráli celodenní hru - Pevnost Boyard, která všechny moc bavila. A v úterý jsme brzy vstali a vrátili se zpět do Ostravy, kde jsme přespali v Klimkovickém kině. Měli jsme další bojovku a večer všechny čekalo Československo má talent a hra Mrtvolky. A nakonec si naše Monča splnila skautský slib!❤ Podzimní prázdniny si všichni moc užili a už se těšíme na další!

-Ovečka

11.10.2019 - 13.10.2019
04.10.2019 - 06.10.2019
27.09.2019 - 29.09.2019
21.09.2019
Nahled

Dneska jsme se byly podívat za cestou do Vesmíru v Planetáriu Ostrava. Výklad byl zajímavý a hodí se i do skautských odborek.

Naše první akce mimo náborovou hru bylo přespání v klubovně a zahájení celoroční hry na téma Gulliverovy cesty. Včera jsme se šly projít do Výškovic, po cestě zpět jsme si zahrály opačnou schovku s vevercimi ocasky a pak za pomocí zvuku se holky musely dostat do klubovny po slepu. Večer jsme vyráběly tabule na celoroční hru a vymýšlely družinové pokřiky a názvy. Ve spacáčcích jsme si pustily film- Gulliverovy cesty a šly s klukem z plakátu a vílou Amálkou spát. Ráno si upovídané holky daly rozcvičku, zahrály jsme si první etapu, jak se Gulliver dostal na ostrov za pomoci logické hádanky. Taky jsme zašly na dřevo, uklidily klubovny, daly si palačinky na oběd a zahrály sázkovou kancelář. S novými pokriky jsme se rozloučily a sly domu ?