Tábor

26.07.2014 - 17.08.2014 | Natan | Skauti

Aktuální dění z tábora na oddílových stránkách a na oddílovém facebooku https://www.facebook.com/pages/Modrý-š%C3%ADp/212651535424343?ref_type=bookmark

1.den - sobota 26.7.2014

Sešli jsme se v 7:30 u klubovny. Celé dopoledne se třídil materiál a nakládal do aut. Před dvanáctou hodinou jsme konečně vyjeli směr Plzeň. Ceta i přes horko proběhla celkem v pohodě a kolem půl sedmé večer jsme byli v Plzni. Přenesli jsme věci na spaní do klubovny plzeňských skautů (dík jim za propůjčení místností) a pod Jirkovým vedením jsme si prohlédli město.

2. den neděle 27.7.2014

Vyjeli jsme z Plzně směrem na Mnichov. Projeli Německo a zamířili do Rakouska. Jeli jsme kolem nádherného jezera a pak údolím řeky Inn až k Insbrucku. Na konci nás čekal prudký kopec do skautského kempu. Postavili jsme stany, uvařili večeři a jestřábi zahráli úvodní scénku k táborové hře Asterix a Obelix. V noci lehce pršelo.

3. den pondělí 28.7.2014

Další naše cesta vedla přes průsmyk Brenner a byli jsme v Itálii. Další zastávka byla v městě Brixen, kde jsme si prohlédli centrum. K večeru jsme dojeli k jezeru Lago di Garda. Vykoupali jsme se, voda byla skvělá. Po osvěžení v jezeru jsme uvařili polévku. Následovalo balení a další kilometry cesty. Na noc jsme se před deštěm schovali do nedostavěné haly.

4. den úterý 29.7.2014

Naše cesta opět vedla do hor. Na jednom odpočívadle jsme koupili meloun a mandarinky a pak už čekalo stoupání k hranicím Itálie s Francií. Do Francie jsme dojeli tunelem. Za ním následovaly serpentýny dolů a pak ještě znovu nahoru a dolů. Konečně jsme dojeli k moři do francouzského města Nice. Ve městě bylo spoustu aut a příšerný provoz. Pohybovali jsme se v dopravní zácpě sotva krokem. Takto jsme “dojeli” až do města Cannes. Do moře jsme se nedostali protože začal šílený liják. Vyjeli jsme z města více na sever. Další náš nocleh byl pod širákem na kopci nedaleko  městečka Saint Tropez.

5. den středa 30.7.2014

Ráno jsme po snídaní sjeli k moři. Našli jsme si pláž za Saint Tropez a dopoledne jsme věnovali koupání v moři. Hrál se úsek celotáborové hry (1. Medvědi, 2. Rysi, 3. Bobři). Další cesta vedla na sever do Pont-de-Barret do skautského kempu, kde jsme dojeli kolem 19 hodiny. Postavili jsme stany, uvařili večeři, osprchovali pot z cesty a šli spát.

6. den čtvrtek 31.7.2014

Ráno jsme vstávali později. Po nástupu a snídani jsme větrali spacáky, prali oddílová trička a trochu uklidili v autech.