Reportáže akcí

Seznam barev oddílu

Filtrování obsahu

logo

V Kině Luna jsme se všichni stali svědky dokonce dvou loupeží, oříškové i bankovní. Ale nikdo se nemusel bát, jelikož byly jen na plátně. Lesním zvířátkům byly zničeny jejich zimní zásoby a viníka vyhnala do města. Zde objeví obchod s oříšky, který je zároveň úkrytem bankovních lupičů. V obou "skupinách" se ovšem objeví zrádce. Film nakonec dopadl hezky a všichni si ho moc užili. A jaké z toho plyne poučení...ne všem se dá vždy věřit ;)

21.02.2014 - 23.02.2014

Tento víkend jsme se rozhodli poznávat krásy Jeseníků :). V sobotu jsme autobusem vyjeli na Ovčárnu. Mezi sjezdovkami jsme si zahráli Eskymáskou honičku, po které jsme se zahřáli polévkou. Tím jsme nabrali dost sil na sejítí údolí Bílé Opavice. Všichni byli moc šikovní a občas ledovou cestu zvládli. V chatě jsme se pořádně nadlábli a hráli hry až do "noci".

14.02.2014 - 16.02.2014
07.02.2014
Víkend na chatě u kopřivnických skautů...
Pátek

Sešli jsme se v hojném počtu 19 lidí na Svinově. Dojeli jsme vlakem do Kopřivnice a šli do chaty. Tam jsme se vybalili, povečeřeli a pak si zahráli nějaké hry, jako Mozkomor, Jedna volá dvě s čárkou atd. Večer před spaním se ještě četl první část knihy Bílý Tesák. Pak jsme šli spát.

Sobota

Po rozcvičce, která byla netradičně vevnitř, jsme se tradičně nasnídali. Po ní jsme se sesedli na matračky ve spací místnosti a chvíli jsme si povídali o Ostravě. Pak jsme se oblékli a vyrazili směr Technické muzeum. Výstava byla super a schovka mezi kamiony byla ještě lepší. Venku a už před chatou jsme si dali Eskymáckou honičku. Zpátky v chatě jsme si pak zahráli Reportéry. Po chutném obědě jsme chvíli hráli Vepříka a lanýže, pak si někteří nechali podepisovat stezku a zbytek si hrál. V 18:00 jsme se přesunuli do jídelny, kde bylo nachystané plátno na promítání. Viděli jsme dva skvělé filmy. První byl animovaný "Jak vycvičit draka" a druhý byl francouzský film dle známé knihy "Mikulášovy patálie". Po filmech však už byl čas jít spát.

Neděle

Po snídani jsme měli nejprve krátký testík, abychom se přesvědčili, jak je kdo připraven na závod Vlčat a Světlušek. Potom jsme se šli projít ven, protože tam bylo moc hezky. Došli jsme až na jednu vyhlídku, ze které byl pěkný rozhled na celou Kopřivnici a Bílou horu. Když jsme se vrátili, byl už oběd. Po něm jsme začali uklízet a po uklízení jsme se vydali na nádraží, na vlak a domů.

Byla to, jako vždy, super výprava! :-)

Fotky z akce zde: http://43vlcata.rajce.idnes.cz/Vyprava_do_Koprivnice_24._-_26._1._2014/

Výsledky testíku (max. 38 bodů):
16. Tkanička - 2b
17.01.2014 - 19.01.2014
logo
Pěkně jsme si zazpívali.. :) Na tuto oddílovku jsme se sešli v klubovně. Sedli jsme si do kroužku a oprášili jsme nějaké typické táborové písničky. Vědec hrál na kytaru a my ho doprovázeli zpěvem. Asi kolem 5. hodiny jsme vyhlásili soutěž "Šipstar". Každý předstoupil před porotu a něco předvedl(hra na flétnu, kytaru, housle či zpěv. Na první místě se umístil Medvěd s hrou na housle.... Ke konci jsme si zahráli na upíra a už jsme pelášili domů. Bylo to pěkné odpoledne.
První akce v novém roce... Sešlo se nás 10 a vydali jsme se přes Bělský les. Po cestě jsme hráli všemi oblíbený "Nálet". První pauza byla u studánky Panny Marie, ale pak přišel velký zlý pes, začal vrčet na Celestýna a Štiku, Fajka se lekla a tak jsme radši rychle zmizeli.

Došli jsme až k rybníku Palések za Starou Bělou. Tam jsme nejprve posvačili a pak jsme po dvojicích vyráběli loďky. Mezitím jsme pořád hráli "Nálet". Když byly loďky hotové, tak jsme je prubli na vodě. Nejlepší, vzhledově i funkčností, byla ta od Celestýna a Štiky. Šli jsme dál, dostali se zpátky do Staré Bělé, tentokrát však ke kostelu. Kousek od něj bylo hřiště s průlezkami, pyramidou, kolotočem atd. Tam jsme strávili skoro hodinu a i tak byl potom problém odejít!

Po cestě zpět jsme v lese chvíli poslouchali strakapouda/datla. Když jsme přišli do klubovny, tak jsme pojedli a pak si uvařili horkou čokoládu. Potom jsme losovali o hrnky a ve velkém finále vyhrál Vědec nad Broukem, takže ji na konci čekalo 8 špinavých hrnků! :-) Měla štěstí, že se Jenda ukázal jako pravý gentleman a pomohl ji. Nakonec jsme hráli 1, 2, 3, CINK!, které vyhrál Tomův tým nad Klokanovým 10:5, potom ještě chvíli Double a šlo se domů.

Výsledky "Náletu":
1. místo Klokan
2. místo Jenda, Tom, Celestýn, Štika a vedení
3. místo Ivo
4. místo Brouk
Nahled
Skautský vánoční den - v sobotu 21.12. ráno jsme na nádraží vyzvedli Betlémské světýlko, které jsme pak roznesli po okolí klubovny. Dívčí oddíl navštívil i domov seniorů. Pak jsme do lesa zanesli ke krmelci suché rohlíky pro zvěř. Abychom neumřeli hlady my, uvařili jsme si hrachovou polévku. Následoval přesun do kulturního domu Akord, kde jsme měli pronajatý sál. Nejprve jsme si mysleli, že to bude pro nás velký prostor, ale účast současných i bývalých členů a rodičů byla tak obrovská, že jsme se do sálu sotva vešli. Některá vystvoupení byla lehce dadaistická a patří obdiv všem divákům, kteří vydrželi až do konce! Všichni vystupující se snažili o stošest a vůbec nevadí, že se něco občas nepovedlo. Příští rok to určitě bude dokonalé.
13.12.2013
logo
Tak jsme se v předvánočním shonu zase trochu vyřádili... Nakonec nás bylo docela dost.. 17 Šipek. První půlku jsme hráli vybíjenou (nejprve s dřepnutím, pak kolotoč). Při té exceloval především Mědvěd . No a tu druhou půlku už byl čas pro opičí dráhu. Na konci jsme si ještě dali Rybičky a rybáře, které vyhráli Klokan a Topinka.

Opičí dráha pořadí:
12. Klokan
13. Kovboj
logo
Foukalo a mrzlo, ale nám bylo fajn... Sešli jsme se na vítkovickém nádraží v počtu 11 osob. Vlakem jsme dojeli do Hradce nad Moravicí, kde bylo hezky a svítilo slunko. Od nádraží jsme se vydali na křížovou cestu, neboli kalvárii. Po cestě (a vlastně celou dobu, až zpět na nádraží), jsme hráli Povodeň a Pes!

Na kopci, kde byla kalvárie, foukalo jako blázen, tak jsme se přesunuli pod hrad. Minuli jsme rybník, který byl pokrytý ledem a my jsme se ten led snažili rozmlátil kameny.. a nutno dodat, že nám to moc nešlo. Pod hradem jsme pojedli a zahráli si Knihovníka a policajta. V tom byla nejlepší dvojice Medvěd a Zitron.

Na hradě jsme si nejprve zaběhali ve dvojicích se svázanými nohami a pak šli na prohlídku. Ta byla docela zajímavá, hlavně ta vánoční výzdoba. Po prohlídce jsme se vydali na Bezručovu vyhlídku. Tam jsme posvačili a pak si zahráli Letadla v mlze. Ale pak už byl čas tak akorát na to, dojít na vlak. Ve vlaku jsme ještě zodpovídali otázky o hradu a Vánocích a pak už jen blbli a těšili se domů, do tepla. Tož dobrá výprava to byla :-).

Běh dvojic:

7. Šmoulinka
29.11.2013 - 01.12.2013
logo
Počasí nic moc, ale i tak to byla super akce... Sešli jsme se v počtu 11 lidí na ÚANu a jeli jsme přímým autobusem až na Dolní Bečvu. Po večeři jsme si chvíli hráli, např. Dvě pastelky (bez nápovědy na ten fígl nepřišel nikdo.. ), Palermo a Hlava nohy ruce (1. Lasičky, Liškosovy, 3. Srnci). Před spaním jsme četli Batličku - Metličku.

Po hygieně a rozcvičce a snídani jsme šli ven, kde jsme nejprve hráli Na jelena (tato hra byla doplněna častým lovením balónu z potoka.. ) a pak jsme šli naproti Verči, která přinesla nákup. Potom jsme byli v chatě a tam jsme dali oblíbenou Šel pan kapitán po palubě. Po výborném obědě a menším odpočinku jsme šli opět ven. Prošli jsme se lesem a tam jsme si zahráli novou výbornou hru (made by Krtek, mimochodem.. ), která se jmenuje Vepřík a lanýže. Ještě po cestě jsme hráli Nálet. Ten vyhrál Zoubek a druhý byl Miky. V chatě jsme se pak rozdělili na slibaře, kteří se vrhli s Vědcem na odborky, a neslibaře, kteří s Fajkou a Verčou trénovali uzly. Po večeři přišel zlatý hřeb celé akce. Natáčení vystoupení kouzelníka Zubmajstra!! Ale o tom se není třeba rozepisovat, vše je na videu :-). Pak jsme si ještě chvíli zahráli Černé historky (které docela dobře šli Ivovi), přečetli trochu toho Batličky a šli spát.

Ráno bylo opravdu hnusně, takže jsme rozcvičku spáchali v chatě. Pojedli jsme, sbalili se a než jsme se vydali na autobus, tak jsme si akorát chvíli zahráli (očividně velmi rychle populární.. ) Vepříka a lanýže. No a cesta autobusem už proběhla víceméně v klidu. Všichni jsme si tento víkend užili :-).
logo
V neděli jsme se vydali kulturou a to do divadla loutek na Královnu Koloběžku 1. Všichni se krásně vymodili a potichu zhlédli tuto na půl živou na půl loutkovou pohádku.