Reportáže akcí

Seznam barev oddílu

Filtrování obsahu

logo
Na dnešní radě se řešila hra pro středisko, nábory-Zábřeh,Hrabůvka,kdo kdy bude mít tělocvičnu,vůdcovky-Verča,Rony,Míša,David-skaut ze Španělaska studující na VŠB.Zúčastnili se-Natan, Borůvka, Švéd, Judas, Rony, Verča, Veverák, Depe, Bob, Míša
06.09.2007 - 17.09.2007
03.09.2007
logo
K ůklidi se nás moc nešešlo ale co se udělalo to se udělalo. Alespoň že jsme zrušili ten největší nepořádek po táboře.
29.08.2007 - 07.09.2007
04.08.2007 - 18.08.2007
Nahled
Fotky z tábora najdete zde
24.07.2007 - 02.08.2007
21.07.2007 - 04.08.2007
30.06.2007 - 21.07.2007
Nahled
V pořadí již dvanáctý tábor ve Smilově je za náma. 1.den - sobota 30.6.2007 - doprava lidiček i materiálu proběhla bez problému a mohli jsme se pustit do stavby. Večer již stál číňan, týpka a začalo se pracovat na latrýně i sauně. Pár krát sprchlo.

2.den - neděle 1.7. - celý den plný práce. Dodělávaly se latrýny a sauna. Hoši si vyráběli postele. Nedaleko tábora se stála tragédie. Strom spadl na projíždějící cyklisty. Naše ani přivolaná pomoc už život malé holčičce nemohla zachránit!

3.den - pondělí 2.7. - dopoledne jsme šli na dřevo a konečně dokončili saunu a vyspravili latrýny.Pak jsme se vrhli do budování přehrady. Po večeři se uskutečnil první úsek celotáborové hry "Tajemné El Dorado". Pořadí: 1.Medvědi, 2.Bobři, 3.Rysi. Pak nastalo blažené saunování.

4.den - úterý 3.7. - dopoledne jsme opět šli na dřevo a upravovali hřiště, na kterém jsme si zahráli Beach Ball. Konal se i turnaj trojic v nové hře, kterou vyrobil Kaktus. Hra pochází ze Švédska a jmenuje se Kubb a háže se při ní dřevěnými špalíky. Vyhrálo družstvo BB Sunteam (Zelí, Blondýn, Osel). Večer se hrály hry se svíčkama.

5.den - středa 4.7. - dopoledne pršelo, a tak jsme si v číňanu zahráli na ředitele muzea (vyhrál Hejkal) a chvíli jsme uzlovali. Po obědě jsme hráli softbal, lakros a proběhl další úsek celotáborové hry. Večer byl v týpku sněmovní oheň.

6.den - čtvrtek 5.7. - dopoledne za neustálých přeháněk proběhl turnaj v přehazované (1.Jestřábi, 2.Bobři, 3.Medvědi, 4.Rysi). Odpoledne jsme hráli oblíbenou ruskuju laptu. Večer byl další úsek.

7.den - pátek 6.7. - po úsek dlouhodobé hry jsme se vyblbli u středověku a následně jsme trénovali házení pomocí lakrosek. Odpoledne byl na řadě další turnaj, tentokráte ve fotbale. Družiny byly doplněny návštěvami. Výsledky: 1.Jestřábi, 2.Medvědi, 3.Rysi, 4.Bobři. Večer před saunou jsme se pořádně zapotili u lakrosu.

8.den - sobota 7.7. - dopoledne bylo tradičně sanitární. Po obědě proběhl nejprve úsek a pak jsme se vrhli na přípravu táborového ohně, který zapaloval Kešu a ohnivec byl Rony.

9.den - neděle 8.7. - dopoledne si všichni zaběhali a namáhali své mozečky při závodu po nejvyšších vrcholech některých zemí. Vyhrála dvojice Depe, Solník, před Hejkalem s Oslem a Libuší s Waškem. Odpoledne se konečně udělalo teplo, a tak jsme si dali stříkandy. Sílu jsme si vyzkoušeli při držení hrnku (1.Polda, 2.Rony, 3.Natan). Pak se uskutečnil turnaj v hututu. V této tvrdé hře pro opravdové chlapy zvítězili Rysi před Bobry a Medvědy.

10.den - pondělí 9.7. - dopoledne se hrál boj o baret. Oběd byl již před jedenáctou hodinou, neboť v poledne nám jel vlak do Jívové. Šli jsme na Malý Rabštejn. Cílem byl výcvik na skalách. Lezly se dvě cesty, ale pro déšť jsme výcvik museli zkrátit a vrátit se do tábora. Večer byla sauna.

11.den - úterý 10.7. - vyrazili jsme na výpravu na Rabštejn. Nejprve vlakem do Rýmařova a pak cestou necestou. Na Rabštejně začalo pršet a výrazně se ochladilo. Prohlédli jsme si skály a vydali se zpět. Celou dobu se střídal vydatný déšť s lijavcem. Většinou jsme byli durch! Protože jsme měli 2 hodiny do odjezdu vlaku, zašli jsme do restaurace na polévku a čaj. Ušli jsme celkem 30 km a do tábora jsme se vrátili až před 23 hodinou.

12.den - středa 11.7. - dopoledne jsme šli na dřevo, pak odpočívali po včerejším těžkém dni. Odpoledne proběhla oprava stanů, devátý úsek El Dorada a zahráli jsme si na jelena. Za tmy jsme hráli další úsek.

13.den - čtvrtek 12.7. - dopoledne pršelo, a tak jsme si četli v jídelně. Jakmile se trochu umoudřilo počasí započal turnaj v softbalu. Všichni jednou vyhráli a jednou prohráli, takže všichni stejné pořadí. Proběhl další úsek s názvem "Pralesní indiáni". Po večeři jsme si dali lakros a po něm jsme se potili v sauně.

14.den - pátek 13.7. - pátek a ještě k tomu třináctého, toť den bláznů! Jednotlivé body programu se proto losovaly! Denní program vypadal takto: módní přehlídka, sběr dřeva, dopolední svačina, bodování, půl hodina spánku, snídaně, házení talíři, topografie, večeře, činnost se svázanýma nohama, úsek El Dorada, ranní nástup, rozcvička, koupání, odpolední svačina, bodování, oběd, čištění zubů, letecký den, výprava do Olomouce. V Olomouci se hrála bojovka Mafie, kterou vyhrál klan Keďovců před Kešuovci.

15.den - sobota 14.7. - dopoledne bylo tradičně sanitární. Odpoledne proběhl turnaj v ringu - 1.Placháč, Kaktus, Natan; 2.Wašek, Depe, Míša; 3.Polda, Pavel, Dajlando; 4.Kešu, Kolombo, Rony; 5.Vědec, Vasil, Blahorodí ... Večer u ohně proběhla obrovská a velkolepá soutěž Super Star, kterou vymyslel Mikro. Porota ve složení Depe, Kaktus, Placháč a Natan měla těžkou roli, ale jednoznačně se shodla na vítězi - Pavlovi.

16.den - neděle 15.7. - po akademii o skautingu jsme se vrhli na turnaj v thetherbalu (pitomci) - 1.-3.Kaktus, Depe, Wašek. Bylo vedro, a tak jsme si zahráli vybíjenou družin ve vodě. Vrcholem dne byl triatlon trojic. Celkové pořadí: 1. Kovařík, Placháč, Natan; 2.Kolombo, Keďa, Kešu; 3.Vědec, Polda, Hejkal; 4.Vasil, Wašek,Osel; 5.Dajlando, Péťa, Libuše; 6.Pavel, Mikro, Blahorodí. Další úsek se jmenoval amulet ve tmě a kluci s ním měli velké problémy.

17.den - pondělí 16.7. - dopoledne proběhl úsek - přenos raněného. Bylo strašné vedro 35-39 stupňů. Odpoledne se zájemci vydali na skály na Malém Rabštejně. Večer se vyhodnotil úsek ve výrobě obětních sošek. Nejkrásnější byla pálená hliněná soška od Ronyho.

18.den - úterý 17.7. - Bloňdák vedl akademii - zdravovědu. Vedro pokračuje. Odpoledne v bobrovce proběhl závod lodí. Vyhrál Skřet před Kešuem, Poldou a Oslem. Další úsek - Útěk z vězení nás zavedl do Hrubé Vody. Tam jsme si dali kofolu. Večer byla sauna.

19.den - středa 18.7. - po sběru dřeva začal turnaj v lakrotenisu (1.-3.Natan a Kolombo, Kešu a Vasil, Polda a Dajlando). Večer proběhl úsek smrt Diega. O půlnoci proběhl poplach a úsek cesta k veleknězi.

20.den - čtvrtek 19.7. - budíček byl až v 10:30. Další těžký úsek vyžadoval vyšplhat na most a sestavit obtížnou skládačku z kamenů. Odpoledne vypukla na vodě lodní bitva. Závěr dne byl věnován závěrečnému úseku El Dorada. Konečné pořadí: 1.Medvědi, 2.Bobři, 3.Rysi.

21.den - pátek 20.7. - předposlední den - pracovní. Sbírali jsme dřevo a připravovali táborák. Před táborovým ohněm jsme si dali ještě saunu (i když počasí bylo saunové samo o sobě). U ohně jsme vyhodnotili soutěže, bodování stanů a shlédli scénky a hudební vystoupení.

22.den - sobota 21.7. - poslední den, poslední vztyčení vlajky a zaseknutí sekery. Pak už jen balit, naložit batohy do auta a počkat na vlak. Před odjezdem jsme si ještě zahráli beach ball.

Družiny:
Bobři: Vědec, Polda, Dajlando, Pavel, Péťa, Adam, Šnek
Medvědi: Kešu, Libuše, Kolombo, Vasil, Blahorodí
Vlci: Rony - Keďa, Hejkal, Wašek, Osel, Mikro

Jestřábi: Natan, Placháč, Blondýn
Návštěvy: Kaktus s rodinkou, Marek, Depe, Borůvka, Míša, Markéta, Zelí, Švéd, Solník, Žofre, Klaun, Ikar, Klouzák a mnoho dalších...

Další fotky na adrese kunik.rajce.idnes.cz/Tabor_2007/
28.06.2007 - 07.07.2007
25.06.2007 - 21.07.2007
25.06.2007 - 04.08.2007
No hlavním cílem předtáborové oddílovky byla příprava věcí na tábor a tak se i stalo! Po příchodu do klubovny na nás čekalo docela špatné překvapení v podobě dvou kotlíků na chodbě a vzkazem že tam zatéká což dokazovala i trocha vody po čtvrtečním dešti. Tak jsem se s Natanem vydal na střechu se to pokusit alespoň trochu opravit. No pak se už pokračovalo jen v klubovně, hlavně se na poslední chvíli odevzdávaly přihlášky a platil se tábor a pak jsme se vrhli na úklid protože v klubovně panoval již delší dobu nepořádek! V první fázi jsme tedy uklidili a udělali prostor na další táborové vybavení hlavně tedy sportovní. A ve druhé fázi se uklidilo trochu ve skladu a také se od tama vynosily nějeké věci co se budou brát na tábor. No, toť asi vše co se nám tento den přihodilo a ani jsme snad tak nenapracovali.
logo
(pá 17:10)12 a pes nás právě jede ve vlaku směr Hranice, někteří hrají,a nekteří spí nebo kecají.Depe Po výstupu z vlaku jsme se vydali na autobus, který nás zavezl az na pravotočivou zatáčku adkud jsme museli pěžky. Cesta byla dlouhá a náročná. Když jsme dorazili na určené místo , hned jsme postavili stan bo začalo pršet, zbytek večera jsme strávili u ohně v krbu a děláním jídla, děti měly párty a my dospělí maso.Po dojezení jídla jsme si zaspívali a šli spát. Wasek
(so cca 13hod) vlčata po snaze připravit si jídlo snad nakonec uspějí. Nejprve sice byl trochu proboém s ohněm, snad už je to lepší. Depe
(ne 14:05) Sedime už cca hodinu na nádraží ve ValMezu a ještě nějakou chvíli budeme. Už jsme na cestě domů. Včera v nocí proběhlo přijímání do smečky, kdy Akela spolu se svými rádci Ra a Baghýrou přijali nebo nepřijali některá vlčata do smečky.
Vlastně v pátek a v sobotu se nám střídalo hodně počasí, šílené horko, déšť a jednou i kroupy. Spoustu času nám zabralo chystání jídla. Vlčata si bez pomocí vedoucích a Mauglí vařila sama. jídla měli pestrá (sami si je vymýšleli). Bohužel někdo zapomněl dovézt důležitou přísadu ke svým špagetám, a to lentilky do špaget na sladko :-). V sobotu to jednu chvíli vypadalo i na koupání, ale později se ukázalo dobbrým, že jsme nešli. Přišly kroupy. Depe