Reportáže akcí

Filtrování obsahu

14.11.2019 - 15.11.2019
Nahled

Včera jsme jely do Kopřivnice na představení o Janu Opletalovi, které bylo velmi poučné a hlavně vtipné. Po představení jsme měly hlad, tak jsme snedly pizzu a jely do Ostravy, kde jsme přespaly v naši klubovně. Večer jsme se dívaly na Alenku v říši divu, kterou budeme v květnu hrát pro veřejnost. Dneska ráno jsme se vydaly na Haldu Emu pod vedením Dajinky. Po cestě jsme hrály hry a na zpáteční cestě jsme si daly jídlo. Počasí nám vyšlo, takže jsme si akci uzily. ?☺️

09.11.2019 - 09.11.2019

Dneska jsme měly výpravu na Ondřejník. Nahoru jsme vyšly brzy a tak jsme rozcvičily hlavy obrázkovou šifrou. Po výborné polévce jsme si zahrály vesmírné lodě, tanky, bombu a štít a nakonec černé moře. Po cestě zpět jsme si koupily horkou čokoládu a z vlaku se rozloučily během na tramvaj ?

08.11.2019
Nahled

Oddíl skautů se smečkou vlčat vyrazil společně na bazén. Užili jsme si plavání, skoky z můstku, tobogan i vodní jeskyni.

08.11.2019 - 10.11.2019
logo

Toto odpoledne jsme si všichni vydlabali svoji dýni, nakreslili si originální obličej a dohromady jsme před klubovnou vytvořili úžasnou dýňovou rodinku. Nechyběly malé, velké dýně, smějící se, strašidelné, zamilované. Po velké dýňové show jsme vyrobili velkého draka, který nám teď zdobí stěnu na chodbě v klubovně. Na konci jsme ještě oslavili Maruščiny narozeniny a zakončili tak krásné podzimní odpoledne.

27.10.2019 - 10.11.2019
26.10.2019 - 30.10.2019
Nahled

Oba naše oddíly se vydaly do Rychlebských hor na skautskou chatu Pavučinka. Cestu zvládla i vlčata a na chatu jsme došli. Po ubytování jsme si zahráli pár her venku. Prošli jsme se po okolí a podívali jsme se na blízké vodopády. Zkoušeli jsme rozdělávání ohně pomocí křesadla a vyráběli jsme kostku ze dřeva pomocí nože. V ponděli se starší kluci vydali po dvojicích na vrchol hory Smrk. Po večerech jsme hráli na půdě kolotoč kolem stolu na stolní tenis.

25.10.2019 - 30.10.2019

Letošní podzimní prázdniny jsme strávily společně s vlčaty a světluškami v Chrasti, ve vesničce blízko Pardubic. Byly jsme ubytovaní ve skautské klubovně, která byla v zámecké zahradě. V sobotu jsme vyrazily na rozhlednu Báru a Kočičí hrádek. Večer všechny děti čekala stezka odvahy. Další den jsme jeli do Hradce Králové, kde jsme si užili dvě hodiny v aquaparku a potom jsme měly městskou bojovku s námětem Monopoly. V pondělí jsme hráli celodenní hru - Pevnost Boyard, která všechny moc bavila. A v úterý jsme brzy vstali a vrátili se zpět do Ostravy, kde jsme přespali v Klimkovickém kině. Měli jsme další bojovku a večer všechny čekalo Československo má talent a hra Mrtvolky. A nakonec si naše Monča splnila skautský slib!❤ Podzimní prázdniny si všichni moc užili a už se těšíme na další!

-Ovečka

25.10.2019 - 28.10.2019
logo

Do Hradce jsme vyrazili v komornějším složení. Vyměnili jsme si s dětmi role - děti byly vedoucí a vedoucí se stali dětmi. Děti si celé vedení dostatečně užívali a celou výpravu zvládli na jedničku. Prošli jsme se zámeckou zahradou až k Bezručově vyhlídce, zahráli si po cestě na grizzlyho, lišky, schovku. Hledali jsme nejbarevnější list a celou výpravu jsme zakončili kofolou pod zámkem. Počasí se vydařilo a tak jsme si užili krásnou podzimní výpravu.