Reportáže akcí

Seznam barev oddílu

Filtrování obsahu

Nahled

Ve středu 3.9. proběhla v naší klubovně brigáda. Uklidili jsme táborové věci, utřeli prach, umyli okna.

03.09.2014 - 04.09.2014

Středisková rada 28.8.2014

Akce

Brigáda v klubovně 3.9.2014 od 16.00 v klubovně.
Středisková rada 3.9.2014 v 19.00 v klubovně.
Náborová bojovka Pátek 5.9.2014 ­ pro starší ­ Sherlock Holmes. Hru vymyslí jestřábi

­ pro mladší ­ Jak vycvičit draka. Hru vymyslí roveři Náš sraz 15.20. Děti 16.00 u klubovny. Konec v 18.00

Úklid Bělského lesa 4.10.2014

Organizátor Kikča, kristyna.vrbikova@seznam.cz
Borůvka obvolá kontejnery ­ Ova­Jih nebo OZO, ASA...
Bařinka ­ R + R + Jestřábi 14.­ 17.11.2014
Vánoční výprava 12.­.14.12.2014,
Chata Severka na Smilově Vánoční den ­ 20.12.2014 V DK Akord na SNP.
Intercamp 22­26.5.2014

Nábory

Středa ­ 3.9.2014 ­ Mikro, Gigi, Včelka, Čert. ZŠ v Hrabůvce (Mitušova 8 a 16, B. Dvorského 2, E. Lukášové)
Čtvrtek ­ 4.9.2014 ­ Libuše, Arašíd, Bronostosaur, Žabka. ZŠ v Zábřehu (Kosmonautů 13 a 15, Vologradská, Srbská, Chrjukinova)

Letáky zajistí Natan. Malé A6 ­ A5, i velké A4 na nástěnky.

Ostatní

­ Pojedeme se podívat na turistickou chatu nabízenou k prodeji v Holčovicích, souřadnice

50.1726117°N, 17.4567197°E,

Termín pro vyučtování táborů Borůvce je 10.9.2014.

26.07.2014 - 17.08.2014
Nahled

Aktuální dění z tábora na oddílových stránkách a na oddílovém facebooku https://www.facebook.com/pages/Modrý-š%C3%ADp/212651535424343?ref_type=bookmark

1.den - sobota 26.7.2014

Sešli jsme se v 7:30 u klubovny. Celé dopoledne se třídil materiál a nakládal do aut. Před dvanáctou hodinou jsme konečně vyjeli směr Plzeň. Ceta i přes horko proběhla celkem v pohodě a kolem půl sedmé večer jsme byli v Plzni. Přenesli jsme věci na spaní do klubovny plzeňských skautů (dík jim za propůjčení místností) a pod Jirkovým vedením jsme si prohlédli město.

2. den neděle 27.7.2014

Vyjeli jsme z Plzně směrem na Mnichov. Projeli Německo a zamířili do Rakouska. Jeli jsme kolem nádherného jezera a pak údolím řeky Inn až k Insbrucku. Na konci nás čekal prudký kopec do skautského kempu. Postavili jsme stany, uvařili večeři a jestřábi zahráli úvodní scénku k táborové hře Asterix a Obelix. V noci lehce pršelo.

3. den pondělí 28.7.2014

Další naše cesta vedla přes průsmyk Brenner a byli jsme v Itálii. Další zastávka byla v městě Brixen, kde jsme si prohlédli centrum. K večeru jsme dojeli k jezeru Lago di Garda. Vykoupali jsme se, voda byla skvělá. Po osvěžení v jezeru jsme uvařili polévku. Následovalo balení a další kilometry cesty. Na noc jsme se před deštěm schovali do nedostavěné haly.

4. den úterý 29.7.2014

Naše cesta opět vedla do hor. Na jednom odpočívadle jsme koupili meloun a mandarinky a pak už čekalo stoupání k hranicím Itálie s Francií. Do Francie jsme dojeli tunelem. Za ním následovaly serpentýny dolů a pak ještě znovu nahoru a dolů. Konečně jsme dojeli k moři do francouzského města Nice. Ve městě bylo spoustu aut a příšerný provoz. Pohybovali jsme se v dopravní zácpě sotva krokem. Takto jsme “dojeli” až do města Cannes. Do moře jsme se nedostali protože začal šílený liják. Vyjeli jsme z města více na sever. Další náš nocleh byl pod širákem na kopci nedaleko  městečka Saint Tropez.

5. den středa 30.7.2014

Ráno jsme po snídaní sjeli k moři. Našli jsme si pláž za Saint Tropez a dopoledne jsme věnovali koupání v moři. Hrál se úsek celotáborové hry (1. Medvědi, 2. Rysi, 3. Bobři). Další cesta vedla na sever do Pont-de-Barret do skautského kempu, kde jsme dojeli kolem 19 hodiny. Postavili jsme stany, uvařili večeři, osprchovali pot z cesty a šli spát.

6. den čtvrtek 31.7.2014

Ráno jsme vstávali později. Po nástupu a snídani jsme větrali spacáky, prali oddílová trička a trochu uklidili v autech.

Další fotografie naleznete na Facebooku: od Ronyho a od Hejkala

12.07.2014 - 26.07.2014
logo

12.7.-26.7.2014 se konal tábor Pomněnek z Modrého šípu.
Jako každý rok se konal ve vesničce Hrubá Voda-Smilov (okres Olomouc) .
Jako téma bylo "kdo přežije Smilov" , holky byly rozdělené do třech družstev , kdy měly za úkol různé etapy, aby přežily, cílem táborové hry bylo seskládat kousky mapy, které dostavaly za každy usek, podle pořadí , podle mapy se měly dostat do nejbližší vesnice ,kde měly postavit své letadlo se kterým na Smilov ztroskotaly.
Tábor probíhal v pořadku, krom celotaborové hry holky hrály různé turnaje (v hututu, přehazce a taky v stolních hrách) .
Také jsme hrály různé hry na louce a ve vodě.
Doufáme, že příští rok nás bude ještě vice a ještě více si to užijeme
PS: byla u náš televize

29.06.2014 - 12.07.2014

Fotky z tábora naleznete na adrese  http://43vlcata.rajce.idnes.cz/

28.06.2014 - 03.07.2014

28.6.-3.7. Se někteří členové oddílu Pomněnky vydali na cestu do Anglie. Letěli jsme letadlem, bydleli blízko Londýna v karavanu a cestovali minibusem. Dva dny jsme strávili v Londýně ( jeden nákupy, jeden bojovka, kdy holky jezdily samy metrem) jeden den jsme byli v Thorpe parku plném horských drah a jiných šíleností. No a ve středu jsme jeli navštívit Nottinghamské skauty. Naše dojmy? Fakt jsme netušili, ze nějaký oddíl může být ještě hlučnější, než ten náš. Udělali jsme oheň, brambory, pizzu a campfire twists - něco jako trdelniky. Zahráli jsme hry, vyměnili si šátky a jeli dlouhe 3 a pul hodiny zpět do kempu. Ve čtvrtek koupání v moři a odlet

25.06.2014
logo

Vzhledem k počasí a nepřítomností nejmenovaných vedoucích jsme si zahráli v klubovně BINGO. Nikdo neměl šťasntější čísla, tak vyhráli skoro všichni při třech zbývajících číselkách :). Před klubovnou jsme si ještě zahráli Jan-ken-pon. Abychom si alespoň trošinku užili ty naše kola, udělali jsme si takové "závodně-nezávodní" okruhy v Bělském lese, tak aby si to všichni zvládli :). Po návratu do klubovny následovalo to hlavní a to vyhlášení bodování. Každý dostal diplomek a nějakoou cenu(balónek, baťůžek, flašku, vázačku apod.). Bylo to moc fajn a doufám, že příští rok bude více snaživců o prvních pár místeček :)

Závěrečná oddílovka proběhla vzhledem k dešti v klubovně. Zahráli jsme si spoustu her a pověděli si pár informací o táboře ve Francii.

13.06.2014 - 15.06.2014
Nahled

O víkendu 13.-15.6. uspořádal náš 43.oddíl skautů Modrý šíp společně s oddílem Šipky a Pomněnky závěrečnou výpravu na skautskou základnu u Nejdku. Po příchodu na tábořiště jsme trochu posekali a pohrabali louku. Pak jsme postavili stany a vyzkoušeli nový pec na vaření. V sobotu jsme pokračovali v úsecích celoroční hry. Večer jsme uspořádali táborový oheň, u kterého jednotlivé oddíly vyhodnotili celoroční bodování. Pořadí jednotlivců: 1. Oko, 2. Ježek, 3. Hanys, 4. Smíchus, 5. Mokrar, 6. Rajče, 7. Kostík, 8. Rarach, 9. Lukíno, 10. Mates, 11. Koala, 12. Ondra, 13. Mars, 14. Tik... Celoroční soutěž družin: 1. Medvědi, 2. Rysi, 3. Bobři. V neděli jsme si zahráli ještě pár her, sbalili stany a vyrazili domů.

Večer proběhla další oddílová rada o táboru ve Francii.

logo

Na brigádě to holky zvládly výborně i když na to byly sami. Vysály, vytřely, uklidily všechny poličky, krb vymetly, záchod umyly a zahrály si nějaké hry. Na spaní nás zůstalo málo, ale i tak jsme si to užily. Dodělaly jsme pár věcí po holkách, podívaly jsme se na filmy, navzájem jsme se snažily naučit různé styly tanců a potom jsme se dívaly na staré fotky, ze kterých jsme udělaly vzpomínkovou nástěnku.

Nahled

Velkou část akce jsme věnovali měření se na oddílové bundy. První ušité bundy se musí nechat přešít, protože paní švadlena asi neumí pracovat s metrem a nepozná čísla  Naštěstí jsem zajistili jinou paní, která nám bundy opraví a ušije nové.
Protože bylo krásné počasí, zahráli jsme si pár her na louce před klubovnou.