Reportáže akcí

Filtrování obsahu

07.02.2014
logo

Další oddílovka v naší klubovně. Po organizačních záležitostech jsme vyhodnotili úseky celoroční hry a pak se pustili do her a soutěží. Družiny stavěly věže ze sirek a luštily šifru. Zhráli jsme si na zvířata a další hry. Po oddílovce proběhla krátká oddílová rada.

V pátek jsme měly hračkovou Oddílovku, donesly jsme si nejoblíbenější hračku, popovídaly o ní a poté jsme hračky schovaly a měly napsat, co nejvíce si jich pamatujeme. Poté jsme hrály divadlo a nakonec v rámci celoroční hry jsme se ocitly v čínské fabrice na hračky a měly jsme jich vyrobit co nejvííce za co nejkratší čas!

Věrka

logo
Včera jsme my Pomněnky ze 43.oddílu jsme měli výpravu s rodiči na nejvyšší horu Beskyd a to na Lysou horu. Sešlo se nás 8+ jedna maminka, tatínek a bráška. Takže nás šlo jedenáct. Vyšli jsme z Ostravice kolem opičárny a dál. Na horu jsme šli 4 hodiny, po cestě jsme hráli hry jako například "štronzo" a taky blízko a daleko. Asi v polovině cesty na krásně zasněžené louce jsme se zastavili a zahráli si "Eskymáckou hoňku" a taky "Buldoga" , her se skvěle zhostili i rodiče. Na vrchu jsme si pohladili "hladicí bod" a šli se najíst a ohřád do hospůdky. V hospůdce jsme se zdrželi hodinku. Zahráli jsme si rukovou a šli znova k vrcholu kde jedna z našich pomněnek se stala světluškou po cestě dolů jsme viděli západ slunce a tak neskutečný výhled a 4 barevné nebe, nádherně pohádkové zasněžené stromy a ty tvářičky šťastné že už to mají za sebou. Dolů jsme to seběhli za hodinku a šli na vlak . Všem oddílům doporučujeme ! Krásný zážitek jsme si odnesli:) Kikina
Víkend na chatě u kopřivnických skautů...
Pátek

Sešli jsme se v hojném počtu 19 lidí na Svinově. Dojeli jsme vlakem do Kopřivnice a šli do chaty. Tam jsme se vybalili, povečeřeli a pak si zahráli nějaké hry, jako Mozkomor, Jedna volá dvě s čárkou atd. Večer před spaním se ještě četl první část knihy Bílý Tesák. Pak jsme šli spát.

Sobota

Po rozcvičce, která byla netradičně vevnitř, jsme se tradičně nasnídali. Po ní jsme se sesedli na matračky ve spací místnosti a chvíli jsme si povídali o Ostravě. Pak jsme se oblékli a vyrazili směr Technické muzeum. Výstava byla super a schovka mezi kamiony byla ještě lepší. Venku a už před chatou jsme si dali Eskymáckou honičku. Zpátky v chatě jsme si pak zahráli Reportéry. Po chutném obědě jsme chvíli hráli Vepříka a lanýže, pak si někteří nechali podepisovat stezku a zbytek si hrál. V 18:00 jsme se přesunuli do jídelny, kde bylo nachystané plátno na promítání. Viděli jsme dva skvělé filmy. První byl animovaný "Jak vycvičit draka" a druhý byl francouzský film dle známé knihy "Mikulášovy patálie". Po filmech však už byl čas jít spát.

Neděle

Po snídani jsme měli nejprve krátký testík, abychom se přesvědčili, jak je kdo připraven na závod Vlčat a Světlušek. Potom jsme se šli projít ven, protože tam bylo moc hezky. Došli jsme až na jednu vyhlídku, ze které byl pěkný rozhled na celou Kopřivnici a Bílou horu. Když jsme se vrátili, byl už oběd. Po něm jsme začali uklízet a po uklízení jsme se vydali na nádraží, na vlak a domů.

Byla to, jako vždy, super výprava! :-)

Fotky z akce zde: http://43vlcata.rajce.idnes.cz/Vyprava_do_Koprivnice_24._-_26._1._2014/

Výsledky testíku (max. 38 bodů):
15. Ivo - 7b
16. Tkanička - 2b
Nahled

Sešlo se nás v tělocvičně celkem 18. Nejprve jsme si zahráli vybíjenou s florbalkama. Následně proběhl úsek s lakroskama: 1. Medvědi, 2. Bobři, 3. Rysi. Rozdělili jsme se na tři družstva a zahráli jsme turnájky ve florbalu a v lakrosu. Pak se část oddílu přesunula do klubovny, kde jsme trochu pracovali. Uklidili jsme palivové dřevo, vytřeli chodbu, přivrtali na stěny klubovny desky, uklidili jestřábskou klubovnu. Pak jsme si uvařili rajskou polévku a kuskus. Po večeři jsme si pustili film Šťastný Luke. Den jsme uzavřeli hraním stolních her a pak zalezli do spacáku.

Za ranní mlhy se nás sešlo 13. Zamířili jsme na Včelí louku, kde jsme strávili dopoledne. Abychom se rozhýbali, zahráli jsme si nejprve vybíjenou v lese. Následovala soutěž dvojic, které měly za úkol sestavit zprávu z 38 kartiček. Ty měly hnědou barvu a ve spadaném listí je bylo občas problém najít. Pomoci vysílaček se soutěžilo v navigování. Na louce jsme si pak zahrali revoluci a jan-ken-pon. Družiny měly za úkol co nejrychleji udělat oheň. Protože výprava byla zimní, zahráli jsme si klasickou zimní hru kuličky. Vyhrál Šátek. Sbalili jsme a vydali se na další cestu. Dalším cílem byla louka v Podzámčí, kde jsme si mezi krtinci zahráli fotbálek. Špinaví a utahaní jsme vyrazili na tramvaj a tradá domů.
17.01.2014 - 19.01.2014
17.01.2014
sešlo se nás celkem 16 a pejsek. do tělocvičny jsme se krásně prošly lesem a tam jsme se převlékly do sportovního. Na rozehřátí jsme si zahrály vybišu, kdy nám Lucky pořád kradl balon. Ale o to to bylo zajímavější. Dále byla etapa Německo, kdy jsme odpovídaly na otázky o tomto státě. byly jsme šikovné, tak jsme si za odměnu zahrály ještě boj o hrad a zadečkovou hoňku. převlékly se a s klasickým štěbetáním se vrátily ke klubovně
Pěkně jsme si zazpívali.. :) Na tuto oddílovku jsme se sešli v klubovně. Sedli jsme si do kroužku a oprášili jsme nějaké typické táborové písničky. Vědec hrál na kytaru a my ho doprovázeli zpěvem. Asi kolem 5. hodiny jsme vyhlásili soutěž "Šipstar". Každý předstoupil před porotu a něco předvedl(hra na flétnu, kytaru, housle či zpěv. Na první místě se umístil Medvěd s hrou na housle.... Ke konci jsme si zahráli na upíra a už jsme pelášili domů. Bylo to pěkné odpoledne.
logo
prohlídka Tatry byla super, holky poté měli za úkol zjištovat nějaké informace a vedly si skvěle! moc se nám líbilo auto, které procestovalo svět. Měly jsme trošku času, tak jsme chtěly na Šostýn, ale spletly jsme s horu a došly jsme na Bílou, kde na nás čekala zavřená rozhledna, zahrály jsme hoňku a doběhly na autobus doslova ss odřneým nosem od Hvězdičky :)
10.01.2014
Nahled
Sešlo se nás celkem 18. Po organizačních záležtostech jsme vyhodnotili úsek z družinovky. Následoválo skládání origami. Rysi vytvořili nejhezčí parníky. Naproti tomu Bobři sestavili pouhé dvě podívné plavidla, které se parníkům vůbec nepodobaly. Pak měl každý se svým parníkem projet minové pole. Celou trať projel Rajče. Mnozí havarovali už na začátku cesty. Dále se soutěžilo v pantomimě, uzlování, hledání karet. Na konci oddílovky jsme si chvíli povídali při svíčkách. Po oddílovce proběhla krátká oddílová rada.