Reportáže akcí

Seznam barev oddílu

Filtrování obsahu

Nahled

Pět zástupců našeho oddílu (Smíchus, Koala, Ježek, Mokrar a Natan) se zúčastnilo slavnostního odpoledne k dvacátému pátému výročí založení střediska harcerů-skautů v Ratiboři. Po roce jsme se setkali z našimi polskými skautskými bratry. Kromě oslav (buchty byly fakt dobré) jsme domluvili společnou výpravu, která se uskuteční v prosinci.

14.10.2016

Na rozehřání jsme si zahráli oblíbenou vybájenou s florbalkama. Následně jsem se rozdělili do čtyř družstev a začaly turnajky. Nejprve jsme hráli florbal, který vyhráli Rysi před Medvědy, spojenou družinou (Rysů, Medvědů a Jestřábů) a Bobry. Další zápasy byly v házené s talířem. Třetí turnajek byl ve fotbalu. Na konci akce jsme si ještě zahráli sedanou vybíjenou. Po akci proběhla krátká oddílová rada.

Nahled

V sobotu 8.10. jsme se sešli na Vítkovickém nádraží v počtu dvanácti statečných hochů. Shromáždili jsme se a vyrazili na vlak do Frýdlantu nad Ostravicí. Nejdříve jsme měli jet na Mazák ale kvůli počasí jsme se vydali na Ivančenu, kde bylo slavnostní otevření po rekonstrukci. Po cestě jsme si zahráli sudá-lichá. Na zastavení na louce jsme si zahráli pozemní hokej a beachball. První sníh začal při připojení značky od Bezruče. Pod mohylou, jsme za deště se sněhem, dozvěděli pomocí hry informace o Ivančeně. Prohlédli jsme si nově opravenou mohylu a vydali se zpátky tou samou trasou na nádraží.

Oko

30.09.2016
logo

A je tu i první tělocvična! Účast jako vždy hojná, protože energii potřebuje vybít každý. Na protažení a rozhýbáni jsme si zahráli tradiční Florbalovou vybíjenou. Kterou dvakrát po sobě ovládl Mokrar. Následoval turnaj družin ve florbale. Natan se přidal k Vlkům a Judas k Bobrům... Všichni se snaží podat co nejlepší výkon, takže výsledky jsou velmi těsné. Po turnaji bez vítěze pokračujeme fotbálkem (v podání některých spíš profesionální okopávanou). Na závěr jsme si zahráli vybíjenou a po ní unavení odešli domů.

30.09.2016 - 02.10.2016
Nahled

Sešli jsme se v krásném počtu 14-ti dětí a šesti vedoucích na autobusové zastávce Benzina. Po příjezdu autobusu jsme se, více či méně pohodlně, nasoukali do už tak plného autobusu a vyjeli směr Morávka. Po příjezdu na Morávku jsme si na louce zahráli JanKenPon, Buldoga a další hry. Když se už začalo stmívat tak jsme se vydali směr chata. Po příchodu jsme se zabydleli a navečeřeli. Po jídle jsme si ještě venku zahráli schovku. Následovala večerní hygiena a spánek. Pokud se tomu teda dá takhle říkat. Ještě ve dvě hodiny ráno šlo zřetelně slyšet, že někteří rošťáci nespí. Naštěstí i ti nakonec usnuli ... :D

První celí den na Modřence začal v 8:30 budíčkem a opravdu kvalitní rozcvičkou vedenou Lachinkou a Nikou. Po rozcvičení následovala snídaně a ranní hygiena. Dalším bodem programu byli seznamovací a jiné hry před chatou, kreslení a tužkové závody!

Na řadu přišel oběd, kterým byli špagety se sýrem. Po obědě hodinka odpoledního klidu ukončená svázáním mé osoby. Do teď nevím proč ... :D

Po odpoledním klidu jsme se sbalili na výlet. Od chaty jsme vyrazili směr Kotář. Tam jsme i přes menší zaváhání v polovině kopce došli. Dali jsme si kofolu, někteří si koupili pohled a šlo se opět dolů. Po celou cestu tam i zpět jsme hráli hru "Nálet" ... Šlo o tři jednoduché povely. Prvním byl (překvapivě) nálet. Když někdo z vedoucích zavolal tento povel tak všichni ostatní měli 13 vteřin na to, aby se ukryli. Druhým byla povodeň. Při povodni jsme měli 10 vteřin na to vylézt alespoň půl metru nad zem. A posledním byla bomba. Zvolal li vedoucí "Bomba!“, všichni museli zalehnou. Lachina se očividně nudila tak byla bomba opravdu často.

Po příchodu zpět na Modřenku se zapálil oheň, u kterého si Nika složila skautský slib. Ještě jednou bych jí chtěl touto cestou pogratulovat a přivítat ji mezi námi! :)

Po téhle formalitě si každý opekl špekáček, vyčistil zuby a šel spát. Nika všem ještě zahrála na kytaru pár písniček na dobrou noc. Tuto noc už všichni poctivě spali.

Nedělní ráno začalo v 8:00 opět budíčkem, rozcvičkou, snídaní, a ranní hygienou. Poté se uklidila chata a šlo se na autobus. Po cestě jsme se ještě stavili na kofolu.

S menším zpožděním přijel autobus. My se do něj naskládali a jeli domů.

Konec hlášení!

30.09.2016 - 02.10.2016
Nahled

Sešli jsme se za ranní mlhy u klubovny a vydali se na Zelené pláně k Odře. Mlha postupně ustoupila a ukázalo se sluníčko a bylo teploučko. Na loukách jsme si nejprve zahráli indiánskou házenou Popohakapiu. Vyhráli Medvědi, před Rysi a spojenou družinou Bobrů a Jestřábů. Signalizační štafetu vyhráli Bobři-Jestřábi před Medvědy a Rysi. Jednotlivci závodili v házení žaludů na přesnost. Vyhrál Arašid, před Okem a Natanem. Dalším se už tak moc nedaří. Pak jsme si pořádně zařádili při Středověku. Přesunuli jsme se na další louku a zahráli si na jeleny.

Vyrazily jsme ráno od klubovny na kolech směr Štěrkovna. Dorazily jsme na místo, najedly jsme se, zahrály hry a podívaly se po okolí. Ke klubovně jsme se vrátily všichni unavení, ale v pořádku.
23.09.2016 - 23.09.2016
17.09.2016
Jako každý rok, tak i letos jsme se jely podívat na přehlídku různých letadel, helikoptér, tanků a dalších vozidel na Mošnov. Nechyběla ani připravená show, ale kvůli špatného počasí jsme se museli vrátit dříve.

Počasí nám moc nepřálo, a proto jsme výpravu nepatrně upravili. Vyrazili jsme od klubovny směr zelené pláně u Odry. Došli jsme ke splavu, kde jsme zbaštili svačiny a zahráli si pár her. Poté došlo k zahájení celoroční hry "Hvězdná brána". Družiny budou mít v této "hře" pouze jediný úkol. Tím není nic menšího než osvobození galaxie od nadvlády cizí mimozemské rasy.

Po zahájení jsme vyrazili zpět do klubovny. Na poslední chvíli :D ... Vyrazit o minutku později tak jsme všichni opravdu HODNĚ zmokli.

V klubovně se hráli stolní hry a popíjel čaj. Poté jsme uklidili klubovnu a všichni se rozprchli domů.

Fotky z výpravy: http://43vlcata.rajce.idnes.cz/

16.09.2016 - 18.09.2016
16.09.2016
Nahled

Sešli jsme se u klubovny. Protože bylo krásně, šli jsme ven. Nejprve jsme si zahráli velkou pátrací hru dvojic. Následoval závod jednotlivců, při kterém se hledaly čísla.

Kolem klubovny probíhala náborová akce, kterou organizovali roveři. Náš oddíl uspořádal na louce sportovní oddílovku. Většinu doby jsme hráli softbal.

Po oddílovce jsme se sešli v klubovně, ve které proběhla oddílová rada. Domluvili jsme se na činnosti na další skautský rok.