Reportáže akcí

Seznam barev oddílu

Filtrování obsahu

logo

U klubovny se nás sešlo hodně a tak jsme vyrazili. Asi po půl hodince jsme po dorazili na k Odře. V hojném počtu jsme si mohli zahrát více her a tak jsme si zahráli např.boj o míč, e-mail. soutěžili jsme kdo postaví největší věž z jídla a vyrazili dál. Hned za rohem byly na rybníku labutě. Pokochali jsme se a objeli rybník, tam byla velká louka, kde jsme zakotvili. Hráli jsme dalsí hry jako např.králi, králi dej vojáčka, buldoka, vybíjenou s králem a šaškem. Čas se krátil a my museli vyrazit zpátky ke klubovně. Cestou jsme se zastavili ještě na studené pití a nanuk, nabrali síly a dorazili až do cíle.

02.10.2015 - 04.10.2015
Nahled

O víkendu 2.-4.října jsme se poprvé vypravili na novou střediskovou chatu na Morávce. Po příchodu na chatu a její prohlídce, jsme se ubytovali a udělali večeři. Nanosili jsme stoly do kuchyně, zatopili v peci a pustili se do stolních her. Udělali jsme si malý turnaj ve hře Saculus. V sobotu dopoledne jsme se vydali na krátkou obhlídku okolí. Vyšli jsme si na sjezdovku Sviňorky a pak k partyzánskému památníku u Malého Travného. Zahráli jsme si tam oblíbenou schovku. Po návratu do chaty si družiny uvařily oběd. Počasí bylo nádherné, a tak jsme jedli na trávě před chatou. Odpoledne proběhly různé hry a soutěže (jan-ken-pon, závod ve skládání skautského zákona, turnaj v ruských kuželkách, bojovka s čísly…). Chvíli jsme také cvičili uzlování. Po večeři jsme opět hráli deskové hry a den zakončili zpíváním. Nedělní dopoledne jsme stěhovali nábytek a postele z místnosti, která se má malovat a dělat v ní dvouposchoďová postel. Po té jsme si venku zahráli veverčí ocásky a hledání vysílaček. Po obědě jsme uklidili chatu a vydali se na autobus domů.

Bodování družin vyhráli Rysi, těsně před Bobry a Medvědy. Bodování jednotlivců: 1. Mokrar, 2. Smíchus, 3. Hobit, 4.-6. Ježek, Oko, Lišák,…

26.09.2015 - 27.09.2015
26.09.2015 - 28.09.2015

Putování po Velké Fatře 26.-28.9.2015
Prodloužený víkend jsme využili pro malý putáček pro zájemce po Velké Fatře. Sobotní počasí nám moc nepřálo, poprchávalo, mlha, chlad. Přesto jsem z Krpelan došli až těsně pod vrchol Klaku. Zalehli jsme už po šesté hodině večerní, abychom dospali brzké vstávání. V noci pršelo a teplota se pohybovala těsně nad nulou. Ráno jsme vyšli na vrchol Klaku. Rozhledy se kvůli mrakům a mlze moc nekonaly, ale postupně se mraky trhaly a objevovalo se sluníčko. Naše cesta vedla po hřebenu až na Malý Lysec. Teplota se pohybovala mezi 6 až 10 stupni, ale my jsme se zahřáli při stoupání na vrcholy. Dokonce se rozptýlily mraky a ukázaly se krásné panoramata Velké Fatry. Horší to bylo s vodou. Jediná studánka široko daleko byla vyschlá. Z Malého Lysce jsme zamířili z hlavního hřebenu. V noci bylo jasno, ale pěkně větrno. Pondělní počasí nám přálo. Sluníčko, modrá obloha, nádherné rozhledy, louky plné fialových ocúnů, velkých bedlí, odkvetlých bodláků. Vyšli jsme na Lysec a z něj dolů do vesničky Belá, kde nádherné putování bylo ukončeno.

25.09.2015 - 27.09.2015
19.09.2015

Akce byla jako každý rok úžasná. Prozkoumali jsme plno stíhaček a letadel. Vylezli na tank a dívali se na ukázku teroristického útoku. Vyzkoušeli jsem si i různé zbraně a zasoutěžili si u policie a hasičů. Vyfotili se s vojáky, kteří nám půjčili jejich vybavení a jejich kamarádi z Polska nám dali hromadu karamelových krovek. Přejedli jsme se bonbónů a vyrazili chvilku před koncem zpátky na autobus, abychom se neztratili v obrovském davu lidí.

Nahled

Na první oddílovou výpravu v tomto školním roce jsme se vydali kousek za Ostravu, na Včelí louku a na Bítovský mlýn. Cestou jsme si zahráli "Na Odbojáře". Na Včelí louce jsme si nejdříve zahráli pár her (Trojnožka, Bomba a štít, Hledání kartiček), poté jsme nasbírali dřevo a věnovali se hlavnímu programu, mezidružinové soutěži ve vaření zeleninové polévky. Navzdory polním podmínkám a navzdory komplikacím (část polévek skončila v ohni, a ne jednou), se to klukům nakonec velmi povedlo! Výsledky soutěže (každá družina hodnotila cizí polévky):

1. Bobři

2. Medvědi

3. Rysi

Po uvaření a uklizení jsme se vydali ještě na Bítovský mlýn. Zde jsme si zahráli indiánskou hru Papoahakapiu a závody na hippodromu (koňských spřežení, v družstech po pěti, dva kluci jako koně, dva kluci jako vůz a jeden jezdec) a na jelena. Poté jsme šli do Čavisova na tramvaj, která nám ale těsně ujela a tak jsme ukončili výpravu v místním občerstvení s kofolou.

18.09.2015
logo

Sešli jsme se v klubovně, kde jsme zahájili oddílovku nástupem, na kterém nám Vědec vysvětlil pravidla bojovky, jakmile nám dopověděl informace, odešel z klubovny nachystat potřebné věci a my ostatní jsme si zahráli hru Heja. Asi po 15 minutách jsme vyšli za Vědcem po fáborkách a po cestě skupinky hledaly papíry s úkoly, když vlčata úkol našla musela jej do 5 minut splnit. Ke konci jsme doběhli na určité místo ke studánce a tam tato bojovka skončila. Spočítali jsme skore a zjistili jsme, že všechny skupinky měly stejné hodnocení. Takže to pro všechny skončilo remízou. Následně jsme došli ke klubovně, kde jsme se rozloučili a šli domů :)

Sešlo se nás u klubovny zhruba 10, vzali jsme míče a frisbee a vyrazili. Nejprve jsme po cestě sbírali barvy přírody, vyhrál Tkanička, který jich měl skoro 30. Potom jsme v lese hledali kolíček (někdy byl ukrytý fakt dobře a vůbec nešel najít) a na louce hráli Jan-Ken-Pon. Pak jsme našli naši dobře známou kaluž se žabkama, objevili radioaktivní jezírko a chvíli se dívali z mostku na stavidlo. Došli jsme k velkému rybníku, kde jsme vylezli na silo, pozorovali skákající kapry a zahráli si Karatistu. U druhého rybník jsme vyzkoušeli nosnost lodě uvázané u břehu a pomocí čísel otestovali naši paměť. Ve stánku u nádraží jsme si ještě koupili nějaké dobroty a pak už jen čekali na vlak. Byl to hezky strávený den! :)

11.09.2015
Nahled

Oddílovka se konala v klubovně. Po organizačních informacích proběhly soutěže družin v hledání čísel, vázání uzlů, skládání obrázku a skládání věže. Dále jsme si zahráli hry jako například na čísla a Ahoj Pepo. Chvíli jsme si také zazpívali. Schůzku jsme zakončili pokřiky. Jestřábi ještě uklidili jestřábskou klubovnu.

11.09.2015 - 13.09.2015
Nahled

Za celkem pěkného počasí jsme se sešli před klubovnou, kde roveři připravili hry pro naše členy, nové zájemce o členství i děti, které se jen tak přišly podívat.