Reportáže akcí

Seznam barev oddílu

Filtrování obsahu

Další výprava za námi.

Sešlo se nás krásných dvacet lidí. Jmenovitě: Já(Arašíd), Jirka, PaNika, Králík, Zuzanka, Aďa, Eda, Maty, David, Filip, Sam, Johanka, Veverka, Nicki, Oběd a Večeře, Vydra, Monča, Slimák a Sběratel.

Po vystoupení na vlakové zastávce "Hradec nad Moravicí" jsme se vydali k místnímu zámku. Pře zámkem jsme si zahráli JanKenPon. Po hře jsme absolvovali prohlídku zámku. Po prohlídce jsme se procházeli po nádherném okolí Hradce. Místní příroda je, obzvlášť na podzim, vyloženě pohádková.

V údolí řeky Moravice proběhl další úsek celoroční hry.... Hluboko v podzemí nám došli zásoby vody. Bylo tedy třeba je získat. První místo patří Zeleným. Druhé Modrým a třetí Červeným.

Po návratu do Hradce jsme si dali v místní hospůdce kofolu nebo mulťák a hranolky.

Po jídle a pití jsme sedli na vlak a jelo se domů.

Konec hlášení! :o)

13.10.2017 - 15.10.2017
Nahled

Tento víkend jsme jeli na výpravu do Frýdlantu nad Ostravicí na chatu od Toma. Sešli jsme se na nádraží v počtu 4 rádkyň a podrádkyň a Kiki. Později k nám prisedl Tom s Řízkem a až jsme všichni dojeli do Frýdlantu , šli jsme pěšky k chatě. Na chatě jsme se vybalili a zahráli hry jako Cink, Jungle speed (Tangle teezer) nebo dobble. Mezitím holky začaly plnit úkoly které jim byly zadané - hnedka začaly šiframi , pokraji se v hraní karetních her a za večer par úkolu pro radkyně ještě stihly.

Ráno v sobotu se začalo krupicovou kaši, a holky zase plnily úkoly jako kosti v těle, rostliny, CHKO aj. Mezitím došla Žužla s dalšími úkoly pro holky. Ale také jsme zase hrály karetní hry, které nás bavily. Po obědě jsme si povídaly o skautu a o všem možném. Po pár dalších úkolech jsme se vydaly na vlak a jely jsme na Ostravici. Malina nás dovedla hezky až k cíli a to na krytý bazen - Sepetná. Mely jsme ale jeste dost času a tak jsme se šly podívat na evangelický kostelik s krásný výhledem na Ostravici a domem od Kiki, který nikdo nemohl najít. Potom jsme si na kostelíku prohlizely hafo Berusek a šly jsme na hřiště kde se holky vyblbly na kovové klouzacce. Konečně jsme poté mohly na bazen. Kiki s Žužlou vyzkoušely vse, i saunu která nefungovala i vyhrivku a i tobigan , radkyne a podradkyne celou dobu byly v toboganu. Všechny jsme si to tam moc užily. Kdyz jsme sešly k nádraží, holky zajišťovaly vlaky a Kika s Žužlou šly pro veceri a to pro pizzu. Tak , tak se stihl vlak, ale mely jsme pizzu :)) kdyz jsme dorazily na chatu , kluci uz nás čekali s Aktivitama.  A tak jsme zahráli aktivity nad kterými jsme se dost pobavili a šli jsme spat.

V nedeli jsme rano začali vajickovou pomazankou a opět úkoly, tentokrat jsme si šly sednout ven protože tam bylo nádherné. Krasne svítilo sluníčko a bylo teplo. Zkoušely jsme si obvaz at ruce pri zranění a vysvětlila jsme si spoustu základních věci o zdravovedu , skautskych osobnostech, zvířatech a jejich stopách a podobne. Ve chvilce volna jsme si zahráli schovku a pak šli uklízet chatu. Později jsme si udělali výbornou polévku a vysvětlili si kroj. Shrnuli jsme vikend, spočítali body , sbalili se a vyrazili na vlak .

1. Misto - Malina (43 bodu)

2. Místo - Hřebíček (33 bodů)

3. Místo - Schodík (31 bodů)

4. Místo - Knoflík (15 bodů)

Nahled

Navštívili jsme Hranickou propast (nejhlubší zatopenou propast na světě), okolí lázní v Teplicích nad Bečvou a aragonitové jeskyně.

Proběhl další úsek celoroční hry. Byl jím sestup do "sopky". Cesta dolů tímto začala. První místo patří družině Modrých. Druhé mají Zelení a třetí Červení.

06.10.2017
logo

V pátek se pod vedením zkušených rádců uspořádal turnaj v deskových hrách. V celé klubovně byla cítit vůně napětí, taktiky, výhry a důvtipu. Ozývaly se zvuky klapání figurek a vaření mozkových závitů. Vítězem klání se stal Rarach, který patří do bobří družiny. Sláva vítězi, čest poraženým.

OkO

06.10.2017
logo

Byly jsme v tento den podívat na Černou louku, kde je stála expozici miniaturních památek světa. Prohlédly jsme si všechny památky a poté měly skupinky zaúkol vyhledat informace a nakonec sestavit si vlastní miniuni.

29.09.2017 - 01.10.2017
Nahled

Všem zúčastněným děkuji za účast. Doufám že jste si výpravu užili.

Po příjezdu jsme se najedli, něco si zahráli a šlo se "spát" (Co jsem tak slyšel ráno, tak se moc nespalo)

Druhý den Jsme si opět něco málo zahráli. Mimo jiné začal další úsek celoroční hry "Cesta do středu země". Úkolem bylo získávat klíče.

Odpoledne jsme navštívili hospůdku Atelier.

Večer jsme si opekli špekáčky, zahráli si a zazpívali pár písniček a šlo se spát.

V neděli ráno jsme chatu pouklízeli a šlo se domů.

Nahled

Tentokrát jsme se výjimečně vydali na výpravu ve čtvrtek, protože byl státní svátek a nám se nechtělo sedět doma.

Pořádně vyspaní jsme se sešli v devět u klubovny, kde jsme vzali lakrosky a další sportovní nářadí a za stále velmi husté mlhy jsme se vydali k Odře. Naši první zastávkou byl přístřešek Na Honculi, kde jsme výpravu zahájili hrou, kdy družiny hledali písmenka a skládali zprávu. Nakonec se to všem podařilo a po malé svačince jsme vyrazili dál k Polaneckým rybníkům. Ty jsme si prohlédli a na louce kousek od nich jsme se zastavili po druhé. Tráva byla sice pořád hodně mokrá od rosy, to nám ale nezbránilo v tom abychom se pořádně protáhli při lakrose. Zápas to byl velmi vyrovnaný díky velké amatérské profesionalitě většiny hráčů ?. Následně jsme si zahráli úseky, ve kterých jsme si procvičili orientaci podle azimutu, proběhli se při hledání čísel a potrénovali signalizaci morseovkou. Na závěr jsme si zahráli, již za krásně slunečného počasí, trojnožku, a to jak na jednotlivce, tak na družiny. Pak jsme už vyrazili zpátky ke klubovně, protože někteří z nás museli v pátek do školy, tak aby se mohli vzorně připravit. U klubovny jsme si rozdali první várku písmenek závěti do celoroční hry a po třetí hodině vyrazili spokojení domů.

Odhalená písmena do celoroční hry:
                1. Rysi – 30 písmen
                2. Bobři – 25 písmen
                3. Medvědi – 20 písmen

23.09.2017
22.09.2017

Dneska jsme byli v tělocvičně , kde jsme si zahrály živě piškvorky, dalsi etapu - pirátů z Karibiku , vybijenou a jiné.

22.09.2017 - 23.09.2017
Nahled

Kvůli nepříznivé předpovědi počasí jsme se místo na Cvilín vydali jen do klubovny a jejího blízkého okolí, ze stejného důvodu se nás bohužel sešlo jen osm (Natan, Smíchus, Kovboj, Filip, Hrnek, Rarach, Krtek a Ivo).

V pátek se nakonec udělalo docela pěkně, takže jsme strávili celé odpoledne na louce, kde jsme si zahráli softbal, freesbie a proběhla soutěž v přihrávání s létajícím talířem. Poté jsme se přesunuli do klubovny, kde jsme si zahráli ještě několik her jako plácanou, právo džunglí, BANG!, na komára, … Po večeři jsme si ještě zahráli pár deskových her a pustli si na plátně Vykoupení z věznice Shawshank, u kterého jsme postupně usnuli.

Přes noc se nám pořádně rozpršelo, takže jsme si v tom sychravém ránu přispali až do devíti. Po snídani jsme si zahráli karty a soutěžili ve stavění věží ze sirek na hrdlu láhve. Kolem poledne jsme uspořádali soutěž ve vaření a úžasně se naobědvali. Poté jsme všechno pořádně uklidili, ale s menším zpestřením – celou dobu jsme museli mlčet. Nakonec jsme se seznámili s letošní celoroční hrou – byla nalezena závěť, která je však nečitelná a mi se její text pokusíme během roku odhalit a zjistit, kde neznámý zesnulý schoval svůj celoživotní poklad. Rozloučili jsme se pokřiky a rozešli s úsměvem domů. Děkuji všem, kteří přišla a doufám, že příště se sejdeme ve větším počtu.

Odhalená písmena do celoroční hry:
                1. Bobři – 30 písmen
                2. Medvědi – 25 písmen
                3. Rysi – 20 písmen

22.09.2017
Nahled

Po příchodu jsem se všichni seznámili a rozdělili se na dvě družiny aby jsme si vyzkoušely jak má pracovat správná družina zahráli si hry v družinách si povídali řešili problémy a pak jsme si to říkali všichni dohromady problémy v našem oddíle či středisku vy jste se hodně řešili

Dnešní deštivé ráno se nás sešlo celkem patnáct. Všichni kteří jste přišli máte můj obdiv. Počasí bylo hodně špatné a nemělo se to zlepšovat. Přesto jste se ráno vzbudili a vyrazili na cestu. Klobouk dolů!

Ze zastávky "Kino Luna" jsme dojeli až k Nové Karolině. Tam naše cesta začala. Dál nás cesta vedla až na vrchol jediné Ostravské "sopky", která je zároveň třetím největším vrcholem ostravy. Na vrcholu jsme něco pojedli, nadýchali se síry a začali celoroční hru.

Letošním tématem celoroční hry je "Cesta do středu země". Začala dnes a zkončí na závěrečné výpravě, v létě roku 2018.

Po návštěvě sopky jsme sešli k slezskoostravskmu hradu. Ten jsme si prohlédli a odpočali si.

Posledním bodem naší cesty byla klubovna. V klubovně jsme sušili oblečení, pili čaj a Lachinka nám udělala palačinky.